گروه‌های فلسطینی مردم را به برگزاری تظاهرات خشم دعوت کردند

گروه‌های مختلف فلسطینی در بیانیه‌ای، مردم فلسطین را به برگزاری تظاهرات خشم فراخواندند.
کد خبر: ۲۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ - 20July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، گروه‌های مختلف فلسطینی در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم فلسطین به برگزاری تظاهرات خشم اعلام کردند: رژیم اشغالگر، زندگی مردم فلسطین را از طرف تروریسم شهرک‌نشینان، در معرض خطر و تجاوزات پیوسته قرار داده است.

دراین بیانیه آمده است: ای هموطنان فلسطینی و ای آزادگان در سراسر جهان، یک هفته کامل است که از بسته شدن مسجد شریف الاقصی می گذرد و این به سبب اقدامات ستیزه جویانه صهیونیستی است که هر روز بخشی از آن فاش می شود و ما بارها در گذشته، درباره خطرناک بودن طرح های دولت اشغالگر و تلاش پی در پی آن برای انفجاری کردن اوضاع، هشدار داده ایم.

گروه های فلسطینی تاکید کردند سیطره بر مسجد الاقصی، موضوعی است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد و ما تاکید می کنیم که در برابر جنایات این رژیم درمورد مسجد شریف الاقصی به هیچ وجه مسامحه نخواهیم کرد.

گروه های فلسطینی از ملت فلسطین خواستند که فردا به طور گسترده راهی مسجد الاقصی شوند تا بر حق ثابت خود در قدس و مسجد الاقصی تاکید کنند و این پیام را به همگان برسانند که ملت فلسطین هرگز نقض یا دست یازیدن به حق حاکمیت بر مسجد الاقصی و شهر قدس را از طرف اشغالگران نمی پذیرد.

این گروه ها همچنین از جمعیت نمازگزار و کسانی که در مقابل درهای مسجد الاقصی تحصن کرده اند خواستند که به موانع نظامی صهیونیستی در برابر این درها هجوم ببرند و درهای الکترونیکی را از جا بکنند و وارد محوطه های مسجد الاقصی شوند و در آنجا نماز بخوانند.

دربیانیه گروه های فلسطینی همچنین تاکید شده است از رهبران و مقامات امت اسلامی می خواهیم که در نشستی فوری در اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی شرکت کنند تا از مسجد الاقصی حمایت کرده و با هیچ گونه طرح سازشکارانه یا طرحی برای تغییر وضع موجود موافقت نکنند، طرحی که به دشمن فرصت می دهد تا حضور دروغین خود را در سرزمین مبارک فلسطین رسمیت ببخشد.

مسئولان جنبش مقاومت اسلامی حماس، جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین، جبهه دموکراتیک آزادی بخش فلسطین و جنبش جهاد اسلامی در فلسطین همچنین تاکید کردند که به طور یکسان، برای نجات قدس و حمایت از آن و باز پس گیری آن تلاش می کنند.  

منبع: خبرگزاری قدس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار