سردار کارگر؛

مدافعان حرم نبودند در داخل کشور امنیت نداشتیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند در داخل کشور امنیت نداشتیم، گفت: ما به خانواده شهدای مدافع حرم و فرزندانتان افتخار می­ کنیم. اینکه فرزندی را تربیت کنید و بعد برای دفاع از ارزش ها عازم کشور دیگری بشود خیلی ارزشمند است. مدافعین حرم از خودگذشتگی نشان دادند و عازم سوریه شدند.
کد خبر: ۲۴۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ - 21July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در پی شهادت ستوان سوم سید مهدی جودی ثانی در راه دفاع از حرم آل الله سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی و امیر زارع جانشین فرمانده قرارگاه منطقه­ ای شمال شرق با حضور در منزل این شهید مدافع حرم با خانواده وی دیدار و گفتگو کردند.

سردار کارگر در این دیدار اظهار داشت: خدا به شما صبر بدهد که البته این صبر را داده است. اگر فرزندان شما نبودند ما در داخل کشور امنیت نداشتیم.

وی افزود: ما به شما و فرزندانتان افتخار می­ کنیم. اینکه فرزندی را تربیت کنید بعد برای دفاع از ارزشها عازم کشور دیگری بشود خیلی ارزشمند است. مدافعین حرم از خودگذشتگی نشان دادند و عازم سوریه شدند.

سردار باقرزاده نیز در این دیدار اظهار داشت: نیروی های مدافع حرم مایه عزت و سربلندی هستند و در دفاع از حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی و دیگر رزمندگان مدافع حرم که عازم سوریه می­ شوند همگی به صورت داوطلبانه و خود جوش است.

پدر شهید در این دیدار گفت: به سید مهدی زمانی که می­ خواست عازم سوریه شود گفتم:«پسرم شما را ارزان بدست نیاوردم مراقب خودت باش و برای اینکه بیشتر خدمت کنی آنجا می­ روی مواظب خودت باش». در ادامه به پسرم گفتم:«با روحیه­ ای که از تو سراغ دارم به سوریه بسنده نخواهی کرد و برای نابودی اسرائیل هم در جهاد شرکت خواهی کرد».

وی ادامه داد: من دلم از آخرین لحظات روز عاشورا که سید و سالار شهیدان به شهادت رسید می­لرزد و نمی­ خواهم دوباره آن واقعه تکرار شود.

پدر شهید مدافع حرم گفت: پشتوانه دشمن، سیم و زر است ولی پشتوانه ما قلب­مان است. سید مهدی آبروی ارتش بود که تقدیم رهبر انقلاب کردم.

گفتنی است ستوان سوم سید مهدی جودی، جمعی رسته توپخانه تیپ ۳۷۷ نیروی زمینی ارتش در قوچان در 12 تیر 1362 متولد و در صبح روز سه شنبه، ۲۰ تیر سالجاری در شهر حلب سوریه در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) به فیض شهادت نائل آمد و مدال افتخار هشتمین شهید مدافع حرم ارتش و سومین شهید مدافع حرم قرارگاه منطقه ای شمال شرق را از آن خود کرد.

این شهید والامقام در تیرماه متولد شد و در تیرماه به استخدام ارتش درآمد و در تیرماه آسمانی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار