گفت‌وگوی دفاع پرس با مادر شهید مدافع حرم «سید احمد حسینی»؛

رضایت از شهادت فرزند به شرط رضایت حضرت زینب(س)

مادر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون گفت: امیدوارم حضرت زینب (س) این شهید را از ما قبول کند و راضی باشد. راضی‌ به رضای اهل بیت هستم و تنها از خدا فرج امام زمان (عج) را می‌خواهم.
کد خبر: ۲۴۸۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 21July 2017

«فاطمه حسینی» مادر شهید مدافع حرم «سید احمد حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به چگونگی اعزام فرزندش به سوریه اظهار داشت: سید احمدم فقط ۲۳ سال داشت. یکبار پیش از این به سوریه رفته بود و این بار دوم بود که در ماه مبارک رمضان به سوریه رفت تا اینکه روز چهارشنبه خبر شهادتش را دادند که برای دیدن مسافرم به معراج الشهدا رفتم.

این مادر شهید از حضور سه فرزند دیگرش در جبهه‌های سوریه گفت و ادامه داد: سه پسر دیگر هم دارم که در راه خدا به جبهه رفته‌اند و بعد از این با وجود شهادت برادرشان باز هم در سوریه حضور خواهند یافت. یکی از پسرانم شب گذشته به خانه رسید تا در مراسم برادرش شرکت کند.

رضایت از شهادت فرزند به شرط رضایت حضرت زینب(س)+ تصویر 

این مادر شهید مدافع حرم به ویژگی‌های فرزندش اشاره کرد و افزود: سید احمد برایم چیز دیگری بود. بسیار مهربان بود. گاهی اوقات که در خانه حضور داشت بالای سرم می‌نشست و نگاهم می‌کرد، دست به سرم می‌کشید، هر چه می‌گفتم مادرجان استراحت کن، می‌گفت: «مادر می‌خواهم شما را بیشتر ببینم.» همیشه دستم و کف پاهایم را می‌بوسید.

حسینی ادامه داد: رفتنش را نمی‌توانم باور کنم و تحمل دوری از عزیزم برایم سخت است. امیدوارم حضرت زینب (س) این شهید را از ما قبول کند و راضی باشد. راضی‌ به رضای اهل بیت هستم و تنها از خدا فرج امام زمان (عج) را می‌خواهم.

رضایت از شهادت فرزند به شرط رضایت حضرت زینب(س)+ تصویر 

بازگشت پس از 33 سال

خانم صیدی برادرزاده شهید غلامعلی صیدی از شهدای دوران دفاع مقدس نیز که پیکرش چندی پیش تفحص و شناسایی شد به بیان ویژگی‌های شهید پرداخت و گفت: شهید صیدی متولد سال ۱۳۲۷ در مشهد بود. با شروع حمله صدام به ایران در اولین روزهای جنگ خود را به جبهه‌ها رساند و پس از پنج سال مجاهدت در راه خدا سرانجام سال 1363 طی عملیات خیبر در جزیره مجنون جزو مفقودین اعلام شد. سه سال بعد خبر شهادتش را دادند و مراسم برگزار کردیم.

وی افزود: از آن زمان تا به امروز در گلزار شهدای مشهد قبری داشت اما خالی بود و حالا پیکرش را آورده‌اند، پیکری که پس از ۳۳ سال بازگشت.

رضایت از شهادت فرزند به شرط رضایت حضرت زینب(س)+ تصویر
 

صیدی تصریح کرد: این شهید با وجود ۹ سال زندگی مشترک فرزندی نداشت و حالا پدر و مادر و خواهر و برادری هم ندارد که به استقبالش بیایند چرا که همگی به رحمت خدا رفته‌اند. بر من و خواهرانم واجب است که امروز جای خالی همه آنها را برای عموی‌مان پر کنیم. آنچه از کودکی به یاد دارم همیشه شهید روزهای جمعه مغازه‌اش را تعطیل می‌کرد و آنروز را به بازی با ما بچه‌ها اختصاص می‌داد.

پنجشنبه (۲۹ تیر) پیکر مطهر شهیدان «غلامعلی صیدی»، «مجید پیاده» و «سید حسین پورمحمدی» از شهدای دفاع مقدس که به تازگی شناسایی شدند و پیکر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «سید احمد حسینی» در مشهد مقدس تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/ 141
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
0
شهادتت مبارک پسر عموی گلم .سید احمد جان... من اولین شب جمعه نبودنت خواب عجیبی دیدم که در مورد تو بود... الان میدانم ومطمئن هستم که الان مهمان آقا اباعبدلله هستی..
خصوصیت بارزی که این شهید داشتند ، بسیار شاداب وخنده رو بودن و بنده کسی را سراغ ندارم که اخم یا ناراحتی از ایشان دیده باشن..
خداوند متعال به زن عموی مهربانم صبر زینبی عطا کنه انشالله

اللهم الرزقنا شهادت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار