«آب هرگز نمی‌میرد» به چاپ ۳۲ رسید/ خاطرات خواندنی یک فرمانده

کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» شامل خاطرات یک فرمانده دوران دفاع مقدس به چاپ سی‌و‌دوم رسید.
کد خبر: ۲۴۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 22July 2017
«آب هرگز نمی‌میرد» به چاپ ۳۲ رسید/ خاطرات خواندنی یک فرماندهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «آب هرگز نمی میرد» شامل خاطرات میرزامحمد سلگی از جانبازان دوران دفاع مقدس به تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ سی و دوم رسیده است.

تقریظی که رهبر انقلاب بر این کتاب نوشته‌اند، از جمله دلایل استقبال مخاطبان از این کتاب طی ماه‌های گذشته بوده است. «آب هرگز نمی‌میرد» خاطرات محمدسلگی فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت اباالفضل لشگر انصارالحسین است که به قلم حمید حسام تدوین شده‌ است. تقریظ رهبری بر این کتاب، بهمن ماه سال گذشته رونمایی شد.

«آب هرگز نمی‌میرد» در سال ۹۳ برنده جایزه جلال آل احمد شد. چاپ اول این کتاب در سال ۹۳ توسط انتشارات صریر منتشر شد و حالا به تازگی چاپ  سی و دوم آن راهی بازار نشر شده است.

نشر ۲۷ بعثت همچنین به تازگی کتاب کارنامه عملیاتی خیبر از لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) را به تازگی با عنوان «شراره های خورشید» به چاپ رسانده است. این اثر، نوشته‌ها و نتایج تحقیقات گلعلی بابایی و حسین بهزاد را شامل می شود و در ادامه روند چاپ کتاب های «همپای صاعقه» و «ضربت متقابل» چاپ شده است.

این ناشر قرار بود کارنامه‌های عملیاتی عملیات های خیبر و بدر را در یک کتاب چاپ کند که به دلیل زیاد بودن مطالب کارنامه عملیاتی خیبر تا به حال به ۴ جلد رسیده و ظاهرا انتشار این کارنامه در قالب مجلدات بعدی، ادامه خواهد داشت.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار