ادای احترام وزیر بهداشت به شهدای دامغان/ میراث‌دار خون شهدا هستیم

وزیر بهداشت در نخستین برنامه خود پس از ورود به دامغان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.
کد خبر: ۲۴۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 22July 2017
ادای احترام وزیر بهداشت به شهدای دامغان/ میراث‌دار خون شهدا هستیمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت صبح شنبه وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

وی پس از استقبال با حضور در گلزار شهدای دامغان ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت کابینه یازدهم طی سخنانی کوتاه در این مراسم معنوی، شهدا را آیینه تمام خوبی‌ها دانست و گفت: امروز هر آنچه داریم به برکت همین شهدایی است که برای ما نعمت امنیت را فراهم آوردند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تقدیم سه هزار شهید مردم استان سمنان به اسلام و انقلاب، گفت: مردم این استان همواره نشان داده‌اند که در بزنگاه‌ها، درصحنه حاضر بوده و اقتدار نظام نیز مرهون همین حضور مردم شهیدپرور است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان خون شهدا و زحمات خانواده معظم ایشان باشیم، تصریح کرد: ما مسئولان باید مراقب باشیم تا راه را گم نکنیم چون این انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است که امروز من و شما میراث‌دار آن هستیم.

شهرستان دامغان دارای ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز است.

افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی پایگاه سلامت بوستان و مهر و بازدید از خوابگاه در دست احداث دانشجویی دانشکده بهداشت و ساختمان بیمارستان سابق برادران رضایی و نشست و بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دامغان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در جریان سفر به دامغان جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان سمنان همراهی می کنند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار