پیام سردار «کارگر» در پی درگذشت مرحوم کاسه‌ساز؛

مرحوم کاسه‌ساز از معراج‌یافتگان حقیقی معرفت الهی بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت مرحوم کاسه‌ساز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ - 22July 2017
مرحوم کاسه‌ساز از معراج‌یافتگان حقیقی معرفت الهی بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پی درگذشت حبیب الله کاسه ساز، پیام تسلیتی را خطاب به خانواده آن مرحوم صادر کرد که در ادامه می‌خوانید:

«انالله وانا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم حبیب الله کاسه ساز

با اهداء سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)

درگذشت هنرمند انقلابی متدین، متعهد و نیکنام مرحوم حبیب الله کاسه ساز موجب تأثر و تألم خاطر گردید. هنر راستین راهگشای تعالی انسان هاست. قله نشینان این راه، معراج یافتگان معرفتند و امروز مرحوم حبیب الله کاسه ساز  از معراج یافتگان حقیقی معرفت الهی است.

هنرمند و فیلم ساز ارزشمندی که خود از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس بود، توانست در دوران حیات پر برکت خود، نقش موثر و تاثیرگذاری را در ترویج و گسترش، تعالی و پیشرفت و پررنگ‌تر شدن فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته و اجر و ثواب الهی را توشه راه خود نماید.

بدون شک دلبستگی او به آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای والای ایثار، جهاد و شهادت همراه با پیروی از امام خمینی (رحمة الله علیه) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، تلاش مستمر در تهیه و تولید آثار ارزشمند و ماندگاری همچون اخراجی‌های 1و2، فوق سری، در چشم باد، پروانه‌ای در مه، مزرعه پدری و... برای ثبت و نشر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، هرگز از اذهان مردم قدرشناس و هنردوست ایران اسلامی فراموش نخواهد شد و خلوص، اخلاق، نیک‌نامی و تلاش متعهدانه ایشان نیز سرلوحه کار هنرمندان متعهد در آینده خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده محترم آن مرحوم و تمامی اهالی فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند رئوف و رحمان برای آن فقید سعید، رحمت و حسنات وافر و بی‌نهایت الهی و برای خانواده و سایر بازماندگان گرامی صبر و اجر مسئلت می نمایم.»

 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها