صبح امروز؛

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا آغاز شد

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 22July 2017
رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا آغاز شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، صبح امروز (شنبه 31 تیر) رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت 96 به صورت دو طرفه و کنترل شده با هدف ورزیده کردن دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در خصوص وظایف فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمتراز آغاز شد.

امیر «حسین ولی‌وند» فرمانده دافوس آجا با اعلام مطلب فوق گفت: در این رزمایش کاربرد اصول تاکتیکی و ستادی با اجرای کار عملی توسط دانشجویان در نقش فرمانده و ستاد گروه‌های رزمی مشترک ناهمتراز تمرین می‌شود.

وی در ادامه گفت: رزمایش روی نقشه، حقیقی‌ترین طریقه نمایش و آشنایی با رزم را به وجود می‌آورد و برای تمرین در مورد آموزش‌های قبلی به منظور به وجود آوردن جنبه حقیقی عملیات نظامی و تقویت اعمال برآورد و اتخاذ تصمیم برای افسران بسیار مناسب می‌باشد.

امیر ولی‌وند گفت: این رزمایش یک عملیات مشترک و در سطح فرماندهی مشترک با حضور عناصری از نیروهای سه‌گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی و در قالب دو گروه رزمی مشترک ناهمتراز و نیروی یگانه مستقل و یک یگان متجاوز به مدت 5 روز در دافوس آجا برگزار خواهد شد.

فرمانده دافوس با اشاره به اهمیت آشنایی دانشجویان با نحوه فرماندهی و وظایف ستادی در طراحی و هدایت جنگ‌ها گفت: ما در برنامه‌های آموزشی دافوس انواع مختلفی از رزمایش‌ها از جمله رزمایش کلاسیک، آبی خاکی و ناهمتراز را طرح ریزی و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار