نرم‌افزار موبایلی «قرار 17» از سوی ستاد اقامه نماز تولید شد+ دانلود

نرم‌افزار موبایلی «قرار 17» توسط مدیریت روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است.
کد خبر: ۲۴۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 22July 2017
نرم‌افزار موبایلی «قرار هفده» از سوی ستاد اقامه نماز تولید شد+لینک دانلودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اطلاع رسانی سریع، آموزش‌های رایگان، بازی و سرگرمی‌های جذاب، از بخش‌های متنوع این نرم افزار موبایلی است.

کاربران پس از دریافت و نصب این نرم افزار می‌توانند در بخش نماز یاوران ثبت نام نموده و پس از آن به قسمت نمازگرام رفته و عکس‌های نمازی خود را بارگذاری نمایند. عکس دیگران را تماشا کنند و لایک کرده و کامنت بگذارند و نیز در مسابقات متنوع آن شرکت کنند و از محتوای آموزش و محصولات فرهنگی به شکل کاملاً رایگان بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن موبایلی که ویژه تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید تهیه شده است با مراجعه به اینجا از کافه بازار و با مراجعه به مایکت از اینجا و همچنین وب سایت رسمی نماز به نشانی www.namaz.ir این نرم‌افزار را به صورت رایگان دانلود کنند.

با توجه به عنوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، که نماز و فضای مجازی نام گرفته است، برنامه‌ریزی برای تولید اپلیکیشن‌های نمازی و حمایت از آثار و تولیدات در این عرصه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار