نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب شد

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.
کد خبر: ۲۴۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 22July 2017
نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمال‌غرب شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های  دفاع پرس، سرهنگ پاسدار شکر عبدی‌ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشوری که دارای ارزش‌ها و باورهای دینی مقدس است در منطقه به یک کشور ناب اسلامی تبدیل شده که یکی از ابزار رسیدن به این اهداف اردوهای راهیان نور است که خوشبختانه در سطح کشور با استقبال خوبی روبرو است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موضوعی است که حائز اهمیت بسیار است و باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم این اهداف را محقق کرده و در این زمینه پیشگام باشیم و همگان و به ویژه نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: دشمنان نمی‌توانند ثبات و امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران را تاب بیاورند و از این رو همیشه درصدد تخریب و ایجاد توطئه‌های جدید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که قطعا با هوشیاری مردم عظیم ایران این مهم تحقق نمی‌یابد.

عبدی تصریح کرد: نخستین کاروان با اعزام 90 نفر از دانشجوی بخش برادران به مناطق عملیاتی کشور محقق شد و دومین کاروان نیز با اعزام 150 دانشجوی خواهر در یکم مرداد ماه در نظر گرفته شده که در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و امیدواریم به بهترین شکل اجرا شود.

وی اظهار کرد: تجدید میثاق با شهدا و بیعت با آرمان‌های امام امت و شهدای انقلاب اسلامی موضوعی است که باید در این زمینه مسئولان مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم این اهداف را محقق کرده و برای فراهم کردن این بستر بسیار مهم به خوبی عمل کنیم.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها