بزرگداشت سومین روز شهدای گمنام «میانرود» برگزار شد

آئین بزرگداشت سومین روز شهدای گمنام شهر «میانرود» خوزستان با حضور جمعی از بانوان «میانرودی» برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ - 22July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آئین بزرگداشت سومین روز تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام آرمیده در شهر «میانرود» استان خوزستان برگزار شد.

این برنامه توسط جمعی از بانوان میانرودی در کنار مزار شهدای گمنام تازه آرمیده در پارک دولت شهر میانرود خوزستان برگزار شد و حاضران یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در آئین بزرگداشت سومین روز تشییع پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام میانرود حاضران آیاتی چند از کلام‌الله مجید را قرائت و ثواب آن را به روح پرفتوح شهیدان هدیه کردند.

پیکر پاک 2 تن از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه سال 1396 همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در شهر میانرود استان خوزستان تشییع شد و در پارک دولت این شهر ارام گرفت.

یکی از شهدای گمنام شهر میانرود جوانی 21 ساله است که در اسفند ماه سال 1362 در عملیات خیبر آسمانی شد و نام خود را در زمره شهدای اسلام ثبت کرد.

این شهید در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش بعد از 34 سال‌ غربت توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

شهید دیگر نیز در هنگام شهادت 19 سال سن داشت که در بهمن ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 شهادت نصیبش شد و بال در بال ملائک به آسمان پرکشید.

این لاله بی‌نشان نیز در جزیره سهیل شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش بعد از 31 سال به خاک وطن بازگشت.

منبع: تی نیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار