نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم

«حجت الاسلام آل هاشم» گفت: ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم و به هیچ‌وجه این فرهنگ قابل تسخیر نیست.
کد خبر: ۲۴۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ - 22July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی در اولین شب خاطره دفاع مقدس، ضمن تقدیر از اقدام منحصر به فرد حوزه هنری استان در خصوص برگزاری شب خاطره دفاع مقدس افزود: تمامی مسئولان استانی باید فرهنگ ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

وی ادامه داد: تمام رسانه ها اعم از صدا و سیما، روزنامه ها و خبرگزاری ها باید در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه همکاری کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در مدت چهل روزی که به عنوان نماینده ولی فقیه در این استان حضور دارم جلسه ای به خوبی و پر محتوایی این جلسه ندیده ام، از حوزه هنری خواست تا این جلسه های پرمحتوا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان را ادامه دهد.

وی پیشنهاد داد: حوزه هنری آذربایجان شرقی در کنار شب های خاطره دفاع مقدس باید برنامه ای هم برای شب شعر دفاع مقدس تدارک ببیند و بیت امام جمعه نیز برای تقویت چنین برنامه هایی آمادگی های لازم را دارد.

امام جمعه تبریز همچنین از حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خواست تا وصیت نامه های شهدا را در قالب کتاب منتشر کند و افزود: خاطرات رزمندگان به ویژه خاطرات نیروهای جهاد و سنگرسازان بی سنگر باید ثبت و ضبط شود.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار