سردار «عروج» در مراسم سالگرد شهادت «ابوالفضل نیکزاد»:

«آتش به اختیار» را باید از خودمان شروع کنیم

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستور «آتش به اختیار» رهبری را باید از خودمان شروع کنیم گفت: ما در جنگ فعلی به سوریه‌ای که خیلی به ما کمک کرده کمک می‌کنیم، اما خیال جامعه جهانی راحت باشد که اگر ما قائده جنگ باشیم جنگ همانطور می‌شود که اکنون اسنادش در حال انتشار است.
کد خبر: ۲۴۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ - 22July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «خسرو عروج»، مشاور  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «ابوالفضل نیکزاد» با اشاره به برآورد دشمن از نوع جنگ رزمندگان ایران اظهارداشت: اسناد معتبر دنیا می‌گوید هر عملیاتی بر علیه رزمندگان اسلام کردیم به یک مانع اساسی برخوردیم که این مانع قابل رؤیت برای ما نیست.

وی افزود: بعد از جنگ 33 روزه صهیونیست ها به این اذعان کردند که انبوهی از سربازانی با ما می‌جنگیدند که آنها را نمی‌دیدیم.

سردار عروج با تأکید بر سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: این دورهم جمع شدن‌ها مبارزه با وحدت شیطانی دنیاست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستور آتش به اختیار رهبری را باید از خودمان شروع کنیم، تصریح کرد: تمام جامعه جهانی با یک وحدت جهانی و با تکیه بر مذهب، ارتش‌های کوچکی درست کرده است که به فرموده رهبری 5 تا 6 سال است که حتی یک گلوله هم به سمت اسرائیل نرفته و همچنین چند کشور کلیدی را در صدر موضوعات خود قرار داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر حزب‌الله در عالم قائده جنگ بود جنگ به لطف خدا با پیروزی تمام می‌شد، خاطرنشان کرد: ما در این جنگ فعلی همکاری می‌کنیم و ما به سوریه‌ای که خیلی به ما کمک کرده کمک می‌کنیم، اما خیال جامعه جهانی راحت باشد اگر ما قائده جنگ باشیم جنگ همانطور می‌شود که اکنون اسنادش در حال انتشار است.

سردار عروج با بیان اینکه همه کشورها می‌گویند تنها یک کشور در دنیا وجود دارد که با کل کشورهای دنیا فرق دارد، تصریح کرد: همه کشورها می‌گویند در ایران فرماندهی است که حرفش به ملکوت وصل است و این حرف‌های دانشمندان آنهاست که برای جنگجویانشان بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه رهبری بر تبیین تاکید دارند و اکنون وظیفه صدا و سیما نیز تبیین است، تصریح کرد: تبیین باعث تفکر می‌شود و یک ساعت تفکر برابر هفتاد سال است و در این شرایط است که جامعه پیشرفت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها