در طرحی دو روزه صورت گرفت؛

بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان «دشت آزادگان»

دانش آموزان شهرستان «دشت آزادگان» با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان، با نثار شاخه گل به مزار شهدای گمنام، با آرمان بلند شهدای وطن تجدید میثاق نموده و یاد و خاطره‌ی رشادت‌هایشان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۴۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 23July 2017
تجدید میثاق دانش آموزان دشت آزادگانی با شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، تعداد زیادی از دانش آموزان دشت آزادگان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهر بازدید و با نثار گل به مزار شهدای گمنام، با این عزیزان تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار «یوسف مطیعی‌نسب» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دشت آزادگان در این‌باره اظهارداشت: به منظور ثبت و تدوین مبانی فرهنگی و حماسی دفاع مقدس و انتقال آن‌ به نسل‌های جدید و بهره‌برداری مناسب از توانمندی دانش آموزان در این حوزه و همچنین ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، این مرکز با همکاری سپاه ناحیه دشت آزادگان و حوزه‌های بسیج دانش آموزی، برنامه‌ی پایان دوره «یاوران ولایت» ویژه‌ی شوراهای دانش آموزی را اجرا نمودیم.

وی افزود: در این طرح دو روزه، دانش آموزان این شهرستان با حضور در این مرکز فرهنگی، با نثار شاخه گل به مزار شهدای گمنام، با آرمان بلند شهدای وطن تجدید میثاق نموده و یاد و خاطره‌ی رشادت‌هایشان را گرامی داشتند.

خاطرنشان می‌شود، بازدید از نمایشگاه، قرائت شعر حماسی، برگزاری زیارت عاشورا، پخش کلیپ و فیلم و همچنین سخنرانی مدیر مرکز فرهنگی، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این برنامه‌ی دو روزه بود که با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان این منطقه همراه شد.

انتهای پیام / 
 
نظر شما
پربیننده ها