بر «آستان کرامت» از قم تا دشت نینوا

«آستان کرامت» مستندی درباره طرح جامع توسعه حرم حضرت معصومه(س) و برپایی موکب فاطمی در مسیر راهپیمایی اربعین، یکشنبه یک مردادماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.
کد خبر: ۲۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 23July 2017
بر «آستان کرامت» از قم تا دشت نینوابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «آستان کرامت» مستندی با موضوع اجرای طرح های توسعه حرم مطهر فاطمه معصومه(س) طی سالیان مختلف است که در نهایت به طرح جامع این حرم مطهر می‌رسد، طرحی که بیش از ۱۰ سال از بهره برداری آن می‌گذرد.

حرم بانوی کرامت نگینی در دل کویر قم است که میزبان زائرانی از اقصی نقاط ایران و جهان شده و چشم امید همه به کرم و بزرگواری ایشان است؛ این بارگاه نورانی در طول سالیان مختلف توسعه و گسترش یافته و این روزها، آستانی را می بینیم که با نیت خالصانه واقفان، وسعتی شایسته برای میزبانی از زائرانش یافته است که از آن جمله می توان به شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون و صحن امام زمان(عج) اشاره کرد.

بخش دوم این مستند به برپایی موکب حضرت معصومه(س) در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین اشاره دارد؛ موکبی که در ایام مختلف سال از جمله اربعین، میزبان هزاران زائری است که به عشق و محبت امام حسین(ع) راهی سرزمین نینوا می شوند.

«آستان کرامت» را می توانید یکشنبه ۱ مردادماه ساعت ۱۸:۰۰ و تکرار آن را ساعت ۱۱:۰۰ روز بعد از شبکه افق ببینید.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها