امیر فولادی:

افسران دانشگاه‌های ارتش پس از فارغ‌ التحصیلی به خودباوری کامل می‌رسند

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: افسرانی که از دانشگاه‌های نظامی به خصوص ارتش فارغ التحصیل می‌شوند به خود باوری و اعتماد به نفس کامل می‌رسند.
کد خبر: ۲۴۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 23July 2017
افسران دانشگاه‌های ارتش پس از فارغ‌التحصیلی به خودباوری کامل می‌رسندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «محمد رضا فولادی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز درجه داری جوادالائمه (ع) با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه، گفت: حضرت علی (ع) در این نامه می‌فرمایند که سربازان به اذن خداوند دژ مستحکم دفاع از مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور متشکل از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع هر کدام ماموریتی مستقل دارند و این نیروها موازی هم عمل نمی‌کنند و همه زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظه العالی) مشغول به خدمت هستند.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظه العالی) در مورد این که ارتش دو ویژگی و خصلت بارز دارد، اظهار داشت: این دو ویژگی توان عملیاتی و نظامی و جهت گیری دینی و معنوی است، همچنین معظم له در مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) سه عنصر ایمان، شجاعت و دانش را از عناصر مهم نیروهای مسلح کشور برشمردند.

امیر فولادی در مورد برتری دانشکده‌های نظامی نسبت به سایر مراکز آموزش عالی تصریح کرد: افسرانی که از دانشگاه‌های نظامی به خصوص ارتش فارغ التحصیل می‌شوند به خود باوری و اعتماد به نفس کامل می‌رسند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار