مسئول فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی شهید «بهشتی» ویژه مروجین فرهنگی در همدان

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری دوره آموزشی شهید بهشتی ویژه مروجین فرهنگی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 23July 2017
برگزاری دوره آموزشی شهید «بهشتی» ویژه مروجین فرهنگی در همدانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علی بقایی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «شهید بهشتی» اظهار داشت: این دوره با حضور ۹۰ نفر از مروجین فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج در مرکز فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد.

وی افزود: شبکه های روشنگری ویژه مروجین فرهنگی در سطح رده های پایگاه، حوزه و ناحیه در استان‌ها راه‌اندازی شده که دوره‌های آموزشی به این افراد به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد که امسال با توجه به پیشنهاد های صورت گرفته برنامه در سطح استان برگزار شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص هدف از برگزاری دوره عنوان کرد: این دوره با هدف توانمند سازی مروجین فرهنگی و افزایش سواد تشکیلاتی، افزایش سواد رسانه‌ای، آموزش شیوه های کارآفرینی، اشتغال و کسب ارائه مهارت به مدت دو روز برگزار شد.

وی با اشاره به اثربخشی دوره آموزشی «شهید بهشتی» یادآور شد: ارائه بسته های فرهنگی اعم از نشریه تشکیلاتی، نرم افزر، سی دی و کتاب «وقتی مهتاب گم شد» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به شرکت کنندگان در دوره اهداء شد.
 
منبع: روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان
نظر شما
پربیننده ها