مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر خبر داد؛

آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر شیوه‌های فرماندهی بسیج مدرسه را آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۲۴۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 23July 2017
آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «مهراب کیانی» پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره آموزشی فرماندهان واحدهای پیشگامان بسیج دانش‌آموزی که شامل دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه می‌شود با نام «یاوران ولایت» و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم از 14 تا 23 مردادماه در اردوگاه غدیر سپاه امام صادق (ع) در شهر خان‌زنیان استان فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این اردو با تاکید بر «دانش‌آموز محوری» و «تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی» برای آموزش هر چه بهتر فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی طی دو دوره 6 روزه برگزار خواهد شد.

کیانی تاکید کرد: چند سالی است که اصل «دانش‌آموز محوری» مورد تاکید سازمان بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دبیرستان‌ها در سطح کشور را دانش‌آموزان بر عهده دارند و با انگیزه و توان بالا مسیر موفقیت را طی می‌کنند.

کیانی یادآور شد: در این دوره با استفاده از اساتید مجرب به خصوص روحانیون توانا در اردوگاه و تشکیل تیم‌های تربیتی مسئله کار تشکیلاتی و  شیوه‌های فرماندهی بسیج مدرسه در فضای صمیمی و تفریحی به فرماندهان واحدها آموزش داده می‌شود تا بتوانند در فضای مدرسه فرماندهی را هر چه بهتر پیش ببرند.

این مسئول بسیج دانش‌آموزی یادآور شد: کار فرهنگی و تربیتی در فضای دانش‌آموزی بدون توجه به اردوهای آموزشی تفریحی کاری ابتر و ناقص است و باید با تاکید بر این فعالیت‌ها کارهای تربیتی را هر چه بیشتر و موثرتر پیش برد.

کیانی افزود: در این برنامه اردویی، زیارت و فعالیت‌های بازدیدی از اماکن تاریخی و مذهبی شهر شیراز در نظر گرفته شده است و در طول دوره نیز مسولان سپاه و بسیج برای بازدید از دوره در جمع دانش‌آموزان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار