همسر سردار شهید خداکرم رجب‌پور آسمانی شد

حاجیه خانم مریم کاووسی قهفرخی همسر فداکار و صبور سردار شهید خداکرم رجب‌پور و خواهر شهیدان سردار غلامرضا کاووسی و علیرضا کاووسی جان به جان آفرين تسليم کرد و به معبود خویش پیوست.
کد خبر: ۲۴۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 23July 2017
همسر سردار شهید خداکرم رجب پور آسمانی شدبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حاجیه خانم مریم «کاووسی قهفرخی» همسر فداکار و صبور سردار شهید «خداکرم رجب‌پور» و خواهر شهیدان «سردار غلامرضا کاووسی و علیرضا کاووسی» بعلت بیماری جان به جان آفرين تسليم کرد و به معبود خویش پیوست.

 پيكر اين همسر مکرمه ساعت 17  امروز یکشنبه یکم مردادماه 1396 با حضور مسئولين استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه شهر فرخشهر از مقابل پایگاه بسیج فرخشهر به سمت گلزار شهدا و آرامستان فرخشهر تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش به خاک سپرده خواهد شد.

سردار شهيد خداکرم رجب‌پور متولد 1334 در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد بدنیا آمد. وی معلم بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 21 دی‌ماه 1365 با سمت جانشین گردان امام سجاد (ع) در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض عظمای شهادت نائل و در گلزار شهدای فرخشهر به خاک سپرده شد.
 
مراسم سومين و هفتمین روز درگذشت اين همسر فداکار روز پنجشنبه 5 مرداد 96 از ساعت 15 الی 17 در مسجد جامع فرخشهر منعقد خواهد شد.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار