فردا برگزار می‌شود؛

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی– بین‌المللی زن و دفاع مقدس

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی– بین المللی زن و دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فردا ساعت 10 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 23July 2017

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی – بین المللی زن و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره علمی– بین المللی زن و دفاع مقدس در اندیشه زنان دانشمند جهان اسلام فردا (دوشنبه دوم مردادماه) در سالن اجتماعات ساختمان سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کنگره با هدف ترویج معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین شناسایی و تقویت نقش والایی که توسط دستورات اسلامی برای زنان در جامعه اسلامی تعیین شده، اتخاذ سیاست‌های مثبت برای تقویت مشارکت فعال، مؤثر و سازنده زنان در سطوح و زمینه‌های مختلف زندگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با محوریت دفاع مقدس در پایان سال‌جاری برگزار خواهد شد.

در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری این کنگره مواردی از قبیل تصویب آیین‌نامه اجرایی و محتوایی و هم چنین برنامه‌ریزی کمیته‌های کنگره مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه به ارائه و تقویت سیمای واقعی زنان مسلمان و نقش، شان و جایگاه حقیقی آنان در دفاع مقدس، بالا بردن آگاهی عمومی در میان زنان و مردان مسلمان در خصوص دستورات واقعی اسلام مربوط به نقش و جایگاه زنان و حقوق و مسئولیت‌های آنها در شریعت اسلامی با تاکید بر آموزه‌های سبک زندگی جهادی واتخاذ اقدامات مشترک و تبادل تجربه میان کشورهای اسلامی برای پیشرفت و توسعه زنان در سطوح و زمینه‌های مختلف با محوریت دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار