سرلشکر صفوی در مراسم گرامی‌داشت شهید شوشتری:

هنوز ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جوان معرفی نشده است/ شهدا مظلوم واقع شده‌اند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد مختلف دفاع مقدس و عظمت شخصیتی شهیدان را به نسل جوان معرفی کنیم.
کد خبر: ۲۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ - 23July 2017
هنوز ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جوان معرفی نشده است/ شهدا مظلوم واقع شده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در مراسم گرامی‌داشت شهید شوشتری که عصر امروز یکشنبه یکم مردادماه در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد مختلف دفاع مقدس و عظمت شخصیتی شهیدان را به نسل جوان معرفی کنیم؛ هنوز شهیدان دفاع مقدس، بسیجی‌های گمنام و مدافعان حرم و فرزندان شهدا در دانشگاه‌ها مظلوم هستند.

سرلشکر صفوی در ادامه افزود: اگر حماسه دفاع مقدس و 200 هزار شهید نبود، امروز این عظمت و قدرت نفوذ در غرب آسیا تا مدیترانه را نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن به پشتوانه ملت مقاوم کشورمان شکل گرفته، ادامه داد: روحیه مقاومت از ایران که به سمت کشورهای منطقه رفت باعث شد تا استکبار در سوریه و عراق با شکست مواجه شود در واقع انتقال روحیه مقاومت از ایران به مردم منطقه باعث شد تا حزب الله لبنان شکل گیرد و سعودی ها از محور مقاومت در عراق و سوریه و یمن شکست را متحمل شود.

سردار صفوی تصریح کرد: این عظمتی که همسران، مادران و فرزندان شهدا دارند را نباید هیچگاه فراموش کنیم هرچند نمی فهمیم که خانواده شهید، پدر و مادر شهید بودن یعنی چه ؟ ما نه از مقام شهادت مطلع هستیم و نه از مقام شهدا.

وی در ادامه با اظهار تاسف نسبت به اینکه برخی سیاسیون عظمت مردم ایران را درک نمی کنند، تاکید کرد: شهید شوشتری عظمت ملت ایران را درک کرده بود اما برخی سیاسیون این را درک نمی کنند؛ به همین خاطر باید نسبت به این موضوع که چرا آنها عظمت مردم کشورمان را درک نمی کنند، تاسف خورد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: اینکه نمی دانند فرزندان این ملت کار دارند یا نه؛ اینکه مردم جامعه چگونه امورات خود را می گذرانند؛ اینکه مردم به علت مشکلات موجود مغازه های شان را تعطیل می کنند و کارخانه ها و تولیدی های کوچک و بزرگ تعطیل می شوند و مالیات های زیادی گرفته می شود؛ باعث شده تا اوضاع جامعه به گونه دیگری شود.

وی تصریح کرد: شهید شوشتری فرمانده ای جامع، مردم دار، مردم یار و انسانی مطلوب و پاسداری در طراز انقلاب اسلامی و سربازی از سربازان امام زمان(عج) بود.

انتهای پیام/231


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار