سردار صفوی در جمع خبرنگاران:

حمایت معنوی مهم‌تر از حمایت مادی از خانواده شهدا است

سردار صفوی گفت: حمایت معنوی مهم‌تر از حمایت مادی از خانواده شهدا است به خصوص در شرایط فعلی که فرزندان شهدا بزرگ شده‌‌اند.
کد خبر: ۲۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ - 23July 2017
حمایت معنوی مهم‌تر از حمایت مادی از خانواده شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» مشاور و دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم یادواره شهید شوشتری و شهدای وحدت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌‌هایی در معرفی شخصیت شهدا تاثیر فراوانی دارد اظهار داشت:چنین مراسم‌هایی باعث معرفی فکر، رفتار و اندیشه و عملکرد شهدا می‌شود؛ در واقع معرفی شهدا به عنوان الگویی برای جوانان ما که جنگ را ندیده‌اند وظیفه اصلی همه است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مراسم ها ملت حمایت خود از خانواده و فرزندان شهدا را اعلام می کنند که این حمایت معنوی مهم تر از حمایت مادی است به خصوص در شرایط فعلی که فرزندان شهدا بزرگ شده اند چرا که باعث تقویت روحیه آنها می شود.

مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: این گونه مراسم ها باعث تکریم مردم از پدرها و مادرهای شهدا می شود. توصیه من به جوانان کشور این است که کتاب های زندگی نامه شهدا را مطالعه کنند.

وی افزود: کتاب های مناسبی درباره دوران دفاع مقدس نگاشته شده که جوانان باید آنها را مطالعه کنند. توصیه من به دانشجویان نیز این است که در دانشگاه ها واحد درسی که درباره دفاع مقدس وجود دارد را با دقت پشت سر بگذارند تا با مقداری از حماسه ملت و رمز پایداری و پیشرفت ایران آشنا شوند.

سرلشکر صفوی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد:این رموز که ایران را به یک قدرت منطقه ای بدل کرده به خاطر خون شهدا است.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار