سیدجواد هاشمی:

دوران سینماى دفاع مقدس فرا رسیده است/ جوانان نام شهیدان گمنام انقلاب را زنده مى‌کنند

بازیگر فیلم اخراجى‌ها با اشاره به اینکه دوران سینماى دفاع مقدس فرا رسیده است، گفت: جوانان نام شهیدان گمنام انقلاب را زنده مى‌کنند.
کد خبر: ۲۴۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ - 24July 2017
دوران سینماى دفاع مقدس فرا رسیده است/ جوانان نام شهیدان گمنام انقلاب را زنده مى‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص وضعیت فعلی سینمای دفاع مقدس گفت: سینمای دفاع مقدس در حال حاضر دوران سکوت خود را پشت سر می گذارد؛ اما من فکر می‌کنم جوانانی که  سالهاى دفاع مقدس را ندیده اند در آینده حتما درباره بزرگان دفاع مقدس آثار خوبى تولید خواهند کرد.

وی با اشاره به ظهور نسل جدیدی از سینماگران جوان در عرصه دفاع مقدس تاکید کرد: مطمئنم همین جوانان نام های تازه ای را برای مردم ملموس و قابل شناسایی خواهند کرد و این اتفاق بسیار زود عملی خواهد شد.

بازیگر سریال اخراجی‌ها فاصله بوجود آمده در سینمای جنگ دهه هفتاد تاکنون را اینگونه توصیف کرد: مدت زمان کم رنگ شدن سینمای دفاع مقدس کاملا طبیعی است زیرا این فاصله زمانى لازم بود تا انسان های بزرگ منش دوران دفاع مقدس شناسایی شده و توسط كارگردانان جديد به مردم معرفی تازه ای از آن دوران ارائه شود.

وی لزوم ساخت آثار شخصیت محور را نیاز امروز این نوع از سینما خواند و ادامه داد: ما تا به حال به آدم های دفاع مقدس نپرداختیم و در سینما بیشتر تخیل کرده ایم اما در آینده بدون شک با فیلم هایی از جوانان مواجه می شویم که به نام های بزرگی همچون شهید همت و بروجردی و همچنين شهداى گمنام خواهند پرداخت.

هاشمی با اشاره به فوت حبیب‌الله کاسه‌ساز خاطرنشان کرد: بزرگترین و منحصر به فردترین ویژگی حبیب الله کاسه ساز صبر و شکیبایی او بود و همین عامل وی را از تهیه کننده ای بزرگ به یک تهیه کننده خارق العاده تبدیل می کرد. در دوران حیاتش هرکس استرس و اضطراب دوران تولید را پشت سر می گذاشت کنار حبیب آرامش را احساس می کرد.
 
منبع: میزان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار