نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

دستور به آمریکا مبنی بر «فاصله‌‌ گرفتن از مرزهای ایران» نشان از قدرت ماست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران گفت: ایران امروز به قدری قدرتمند شده که به آمریکا دستور می‌دهیم 1000 کیلومتر از مرزهای ایران فاصله بگیرد.
کد خبر: ۲۴۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ - 24July 2017

ایران قدرتمندترین کشور در منطقه استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در همایش منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی، خدمت به مردم را از توفیقات الهی و اظهار داشت: اعضای شوراها باید طوری کار کنند که بعد از چهار سال از عملکردشان پشیمان نباشند.

وی با تاکید بر اینکه چهار سال مدت کمی برای خدمتگزاری نیست، ابراز کرد: توجه به مشکلات مردم و برطرف کردن آن باید در اولویت قرار گیرد.

آیت‌الله خاتمی به دستاوردهای کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: کشور بعد از پیروزی انقلاب دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگی داشته اما متاسفانه برخی در تبلیغات انتخاباتی سیاه‌نمایی کردند.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم نیازمند شکرگزاری است، بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم همان شکرگزاری خدا است.

آیت‌الله خاتمی به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ایران امروز به قدری قدرتمند شده که به آمریکا دستور می‌دهیم 1000 کیلومتر از مرزهای ایران فاصله بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب کشور در زمان رژیم پهلوی گفت: قبل از محصولات کشاورزی کشور برای 33 روز ایران کافی بود که بیشتر آنها نیز وارد می‌شد، تعداد دانشجویان ما 120 هزار نفر بودند که در حال حاضر به بیش از 4 میلیون رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به وضعیت کشور در حوزه آب اشاره و از مصرف بالای مردم ابراز نگرانی کرد و افزود: مصرف آب ایرانیان چند برابر کشورهای اروپایی است که باید اصلاح شود.

وی با انتقاد از مصرف بالای بنزین در ایران نسبت به کشور پرجمعیتی همچون چین ابراز کرد: ما در شرایطی یک و نیم برابر کشور پرجمعیت چین مصرف بنزین داریم که جمعیت آنها یک میلیارد و 400 میلیون نفر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها