معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی تشریح کرد؛

جزئیات فعالیت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در تابستان

حجت‌الاسلام حسن‌پور جزئیات فعالیت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در تابستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۴۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 24July 2017
جزئیات فعالیت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در تابستانبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام مرتضی حسن‌پور معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در مورد طرح‌های این معاونت برای دانشجویان در ایام تابستان تصریح کرد: دور‌ه‌های سازمان بسیج دانشجویی در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی در مورد دوره‌های آموزشی دانشگاهی اظهار داشت: در هر دانشگاه این دوره‌ها به نام مبارکی مزین شده و در حدود 200 دوره در سال 96 و در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

حسن پور ضمن تاکید بر اینکه اکثر دوره‌های تربیتی در تابستان برگزار می‌شود، بیان داشت: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های تعلیم و تربیت در دانشگاه‌های کشور حرکت به سمت ایجاد تشکیلات تربیتی است که در این مسیر کادرسازی رکن اصلی اهداف پیشروی این دوره و تشکیلات دانشجویی دانشگاه خواهد بود.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی در مورد اقدامات این معاونت در سطح استانی برای ارتقاء سطح تعلیم و تربیت گفت: 32 دوره تحت عنوان دوره‌های تربیتی خط امام به صورت استانی در کشور برگزار می‌شود.

وی در اینباره اضافه کرد: هر استان متولی برگزاری یک دوره آشنایی با اندیشه امامین انقلاب در راستای تربیت جوان مومن انقلابی است.

حسن‌پور در مورد فعالیت‌های دینی بسیج دانشجویی در سطح ملی خاطر نشان کرد: دوره‌های طرح ولایت به استعداد 900 نفر در مشهد مقدس و اردوگاه سیدشهدا در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برخی دوره‌های معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی، اظهار داشت: دوره شهید چمران به منظور تبیین اندیشه اسلام با شرکت یک هزار نفر در رامسر برگزار می‌شود، همچنین دوره نخبه پروری شهید دیالمه با حضور 100 دانشجو با هدف تربیت سرگروه‌‌های حلقه تربیتی معرفتی صالحین برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوره نخبه پروری صدرا برای تربیت نخبگان تحول آفرین در حوزه علوم انسانی اسلامی دانشگاه و دوره نخبه پروری اقتصاد مقاومتی هر کدام با حضور 100 دانشجو در حال برگزاری است.

حسن پور تصریح کرد: دوره تفسیر آفتاب با هدف مربی تربیت اندیشه امام(ره) و دوره استاد پروری امام هادی با حضور 100 دانشجو برگزار می‌شود همچنین دوره دانش آموزی احمدی روشن در راستای تربیت نخبگان دانش آموزی کشور با حضور 300 نفر برگزار می‌شود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار