نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم، زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند.
کد خبر: ۲۴۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 24July 2017

برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، یادواره آبروی محله، بزرگداشت شهید «اباصلت شهبازی» شب گذشته به همت اهالی محل و با حضور آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان در کوچه شهید شهبازی برگزار شد.

در این یادواره آیت‌الله خاتمی با اشاره به برگزاری اینگونه برنامه‌ها در اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا به خصوص شهدای هر محل مفهوم ارزشمندی دارد، به تعبیری می‌توان به نسل جوان امروز گفت که قهرمانان وطن هرگز فراموش نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش‌ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم، زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران مایه افتخار و برکت نظام و انقلاب هستند، افزود: به دلیل وجود پر برکت شهدا امروز در آرامش و آسایش کامل به سر می‌بریم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در استان استقبال مردم از یادواره‌های شهدا بسیار خوب است، تصریح کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه‌ها به خاطر جان‌فشانی‌های شهیدان بوده است.

خاتمی خاطرنشان کرد: شهدا با روحیه جهادی و انقلابی و با گذشتن از جان خود، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها