سردار ملکی مطرح کرد؛

لزوم تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس شکل بگیرد.
کد خبر: ۲۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ - 24July 2017
لزوم تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی مازندران که با محوریت هم‌اندیشی برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سال 96 در استانداری برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را حضور دستگاه‌ها و مشارکت در حوزه دفاع مقدس دانست و آظهار داشت: از سال 93 تا 95، تعداد 75 کتاب در حوزه دفاع مقدس مازندران چاپ و نشر شد و در راستای این جلسه چاپ 30 کتاب نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه در حوزه فیلم، ساخت فیلم دفاع مقدس از دریچه شهید طوسی مورد بررسی قرار می‌گیرد، از اقدام به ساخت این فیلم خبر داد و افزود: بودجه ساخت این فیلم از  تهران و بخش استانی تامین می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه در راستای چاپ کتاب و ساخت فیلم همکاری دستگاه‌ها ضروری است، خاطرنشان کرد: در مصوبات ارایه شده از همکاری مشورتی دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

وی گفت: در حوزه نشر آثار دفاع مقدس برپایی جشنواره فانوس با محوریت فیلم مستند، هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی انجام شد که هنرمندانی از سراسر کشور در این جشنواره حضور داشتند و استان‌های مرکزی، اردبیل و همدان خوش درخشیدند و مازندران نیز حائز رتبه شد اما نیازمند حرکت اساسی در این حوزه هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه مدیریت مردم‌نهاد در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: طبق مصوبات ارائه شده تمامی ادارات مکلف به همکاری و پرداخت مبلغی از محل بودجه فرهنگی در راستای چاپ و نشر کتاب دفاع مقدس و ساخت فیلم هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار