اعزام 3 هزار و 400 مبلغ به 77 کشور جهان

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه 3 هزار و 400 مبلغ جامعه‌المصطفی به 77 کشور جهان اعزام شده‌اند گفت: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها، فرصت‌هایی نیز دارد که نباید از این فرصت‌ها غافل باشیم.
کد خبر: ۲۴۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 24July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد سالار»، معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ظهر امروز در دیدار شورای هماهنگی دهه‌کرامت با «آیت‌الله علیرضا اعرافی»، مدیر حوزه‌های علمیه که در مجتمع «دارالولایه» انجام شد اظهار کرد: کمیته بین‌الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) معرفی نخبگان غیر ایرانی و فارغ‌التحصیلان جامعه‌المصطفی به عنوان خادمان رضوی را دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 15 عنوان کتاب در مورد فرهنگ و معارف رضوی ترجمه و به چاپ رسیده است، تصریح کرد:‌ در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت تعامل مطلوبی میان دستگاه‌ها و نهادهای مردمی وجود دارد.

معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) از تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت یاد کرد و گفت: ‌این بسته‌ها در برنامه‌های مختلف فرهنگی میان زائران غیر ایرانی آستان‌های مقدس توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 400 مبلغ جامعه‌المصطفی با حمایت کمیته بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به 77 کشور جهان اعزام شده‌اند، عنوان کرد: فضای مجازی علاوه بر تهدیدها، فرصت‌هایی نیز دارد که نباید از این فرصت‌ها غافل شویم به همین علت در برنامه‌های مختلف فرهنگی خود به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در راستای ترویج آموزه‌های دینی هستیم.
 
منبع:  فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار