امیر حیدری عنوان کرد؛

مقابله با توطئه دشمنان در مرزها با استفاده از توان بالگردی و پهپادی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو از ظرفیت بالگردی و پهبادی خود برای خنثی سازی توطئه‌های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۲۴۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ - 24July 2017

مقابله با توطئه دشمنان در مرزها با استفاده از بالگردها و پهپادهابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان یگان‌های عمده این نیرو که صبح امروز (دوشنبه 2 مرداد) در سالن همایش‌های نزاجا برگزار شد، گفت: هرگونه تحرکات ضد امنیتی در مرزها را از سوی هر دشمنی که بخواهد کار احمقانه‌ای انجام دهد رصد و در نطفه خفه خواهیم کرد.

وی با بیان مقابله با هرگونه اقدامات ضد امنیتی در مرزها اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش از ظرفیت بالگردی و پهبادی خود در جهت خنثی سازی توطئه‌های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.

امیر حیدری با تاکید بر این که امنیت توسعه زیر ساخت‌ها را در منطقه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: ایران اسلامی جزیره ثبات و امنیت در منطقه متلاطم خاورمیانه است و این امر مرهون اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشورمان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش سلامتی و امنیت در کشور را محصول کارآمدی نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: یکی از مولفه‌های امنیت هر کشوری وجود نیروهای مسلح کارآمد است.

وی خطاب به فرماندهان عمده یگان‌های این نیرو گفت: 23 طرح ابلاغ شده به فرماندهان تحت عنوان طرح میثاق با ولایت باید با شتاب انجام شود و فرماندهان باید این طرح‌ها را سرمشق خود قرار داده و به آن عمل کنند.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از فرماندهان عمده یگان‌های نیروی زمینی ارتش با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها