دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

پایگاه فرماندهی النصره در «جرود عرسال» به کنترل حزب‌الله درآمد/ فرار تروریست‌های النصره به سمت مواضع داعش

طی ساعات گذشته رزمندگان حزب‌الله بسیاری از نواحی جرود عرسال را از تروریست‌های جبهه النصره بازپس‌ گرفتند.
کد خبر: ۲۴۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ - 25July 2017
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، رزمندگان حزب‌الله لبنان طی عملیات گسترده خود در ارتفاعات حومه منطقه مرزی عرسال در شمال‌شرق لبنان، موفق به پاکسازی تعداد دیگری از ارتفاعات تحت اشغال تروریست‌های جبهه النصره شدند.
 
عصر روز گذشته رزمندگان اسلام با پاکسازی کامل منطقه «وادی الخیل» در جرود عرسال، ستاد فرماندهی جبهه النصره در این ناحیه را به کنترل خود درآوردند. نیروهای حزب‌الله پس از ورود به این منطقه، عکس تعدادی از شهیدان ارتش لبنان، که طی نبرد با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند، را در ورودی ستاد سابق فرماندهی النصره در جرود عرسال نصب کردند.
 
تصرف پایگاه فرماندهی النصره در جرود عرسال توسط حزب‌الله/ فرار تروریست‌های النصره به سمت مواضع داعش 
همزمان با آزادسازی وادی الخیل، مناطق «وادی معروف»، «وادی کحیل»، «وادی زعرور»، «وادی الدم»، «وادی الدقائق» و «وادی المعیصره» علاوه بر قله «قلعه الحصن» نیز توسط رزمندگان حزب‌الله آزاد شد.
 
ستاد فرماندهی مقاومت اسلامی در جرود عرسال طی بیانیه‌ای ضمن تضمین امنیت تروریست‌ها در صورت تسلیم‌شدن، از آنان خواست که سلاح‌های خود را به رزمندگان اسلام تحویل دهند.
 
پس از انتشار این بیانیه، تروریست‌های جبهه النصره به طور گسترده با موتورسیکلت‌های باقی‌مانده خود، اقدام به فرار به سوی خط پدافندی تروریست‌های داعش در شمال‌شرقی جرود عرسال کردند. گروهی دیگر از تروریست‌ها نیز برای در امان ماندن، به سمت اردوگاه‌های آوارگان سوری در «وادی حمید» فرار کردند.
 
فرماندهی مقاومت اسلامی همچنین در این بیانیه تأکید کرده است که نبرد با تروریست‌های النصره در جرود عرسال در حال نزدیک شدن به پایان خود است.
 
رزمندگان حزب‌الله لبنان طی 4 روز عملیات خود، موفق به آزادسازی 40 منطقه و ارتفاع تحت اشغال تروریست‌های جبهه النصره در جرود عرسال و جرود فلیطه شدند که در نتیجه این عملیات، جرود فلیطه به طور کامل آزاد شد. نیروهای ارتش سوریه در عملیات آزادسازی جرود فلیطه با رزمندگان مقاومت اسلامی همکاری کردند.
 
تصرف پایگاه فرماندهی النصره در جرود عرسال توسط حزب‌الله/ فرار تروریست‌های النصره به سمت مواضع داعش 
طی عملیات آزادسازی ارتفاعات جرود عرسال، بیش از 15 تن از رزمندگان مقاومت اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار