فرمانده سپاه مرند خبر داد؛

اعزام 600 مرندی همزمان با دهه کرامت به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه مرند گفت: همزمان با دهه کرامت اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور با حضور بیش از 600 نفر از آحاد مختلف مردم مرند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ - 25July 2017
اعزام 600 نفر مرندی همزمان با هفته کرامت به اردوهای راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از مرند، سرهنگ «جواد قهرمان‌زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جمعه 6 مرداد مرند میزبان خادمین حرم امام رضا (ع) و پرچم گنبد حرم رضوی است اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ها از صبح جمعه پس از دیدار امام جمعه مرند با زندانیان، خانه سالمندان، بیمارستان، شهرهای کشکسرای و یامچی و روستاهای بنگین و هوجقان برگزار خواهد شد.

وی گفت: همزمان با دهه کرامت اردوهای راهیان نور شمال‌غرب کشور با حضور بیش از 600 نفر از آحاد مختلف مردم مرند برگزار خواهد شد، که در این خصوص از همکاری مسئولان شهرستان و همچنین شهرداران شهرهای شهرستان تشکر می‌کنیم.

قهرمان‌زاده با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس یادآور این نکته مهم است که امنیت امروز ساده به دست نیامده است افزود: ما مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که آن روزها با کمترین امکانات از وجب وجب خاک میهن دفاع کردند.

فرمانده سپاه مرند در ادامه از میزبانی مرند برای ورزشکاران رشته‌های بومی محلی 12 استان خبر داد و گفت: روزهای 4، 5 و 6 مرداد، شهرستان مرند میزبان جشنواره بومی محلی مزین به نام «شهید حاج عباس عبداللهی» با حضور بیش از 350 ورزشکار از 12 استان نیمه شمالی کشور است.

این مقام مسئول ادامه داد: این جشنواره با همت تربیت بدنی سپاه و اداره ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود که یقینا یک میزبانی خوب و آبرومند باعث افتخار شهرستان است.

وی تصریح کرد: این مسابقات فرصتی برای معرفی شهرستان است و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید با یک برنامه خوب در این راستا اقدام کنند و حتی افراد و صاحبان شرکت‌ها نیز می‌توانند براحتی و رایگان به معرفی برند و محصولات خود بپردازند.

فرمانده سپاه مرند خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی مرند در حاشیه مسابقات و جشنواره راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به گسترش صنایع چوب در مرند گفت: این صنعت پتانسیل بزرگی برای شهرستان است که نیازمند ساماندهی و حمایت است.

قهرمان‌زاده تصریح کرد: حدود 1300 واحد با بیش از 6000 نفر در این صنعت در شهرستان مرند فعال هستند که باید از این ظرفیت در مرند حمایت کرد و صنایع وابسته به آن را گسترش داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار