امام جمعه یزد:

حضرت معصومه (س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد بود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد بود.
کد خبر: ۲۴۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ - 25July 2017
حضرت فاطمه معصومه(س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد بودبه گزارش دفاع پرس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد طی پیامی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است: خجسته میلاد با سعادت دخت بزرگوار حضرت امام موسی بن جعفر (ع) و خواهر گرانقدر حضرت امام رضا (علیه آلاف تحیه و الثناء) حضرت معصومه (س) بر همه شیفتگان آل‌الله و شیعیان مبارک باد.
 
حضرت فاطمه معصومه (س) در عبادت و زهد و تقوی سرآمد زمان خود بود و به القاب شریف «حمیده» و «رشیده» و «نقیه» ملقب گشت و در هوش و زکاوت و پرهیزکاری و عبادت تالی تلو معصومین (ع) به شمار می‌رود. این بانوی بزرگوار اگر عمر کوتاهش اجازه می‌داد بدون شک همچون زینب کبری (س) اشاعه دهنده علوم و مناقب اهل بیت (ع) در مناطقی از مرکز ایران بود.

در مقام رفیعه آن حضرت همین بس که امام جواد (ع) فرمودند: اگر کسی عمه‌ام را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود زیارت مرقد شریف آن حضرت در قم علاوه بر فضائل بی‌شماری که در بردارد، به انسان اعتماد به نفس و حالت تقرب به خداوند می‌بخشد و بهجت روحی برای آدمی فراهم می‌آورد.

به همین مناسبت میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س) را روز دختر هم نامیده‌اند و این یعنی، دختران ما در همه احوالات خود، مخصوصاً حجاب؛ موکداً عرض می‌کنم خود را از چشم نامحرمان و بیگانگان فرو پوشانند و این بانوی کریمه را الگو و سرمشق خود قرار دهند و عزت نفس را به بهای بی‌ارزش چشم و هم‌چشمی نفروشند و عفت و کرامتی را که سرمایه اصلی دختران و زنان این سرزمین است به هوای مرده ماهواره‌ها و فضاهای پلید مجازی بر باد ندهند.

ان‌شاءالله خدواند همه زنان و مردان ما را در کنف حمایت خود از این بلیات فرهنگ مصون بدارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار