پیام تبریک سردار کارگر در پی انتصاب رییس جدید دانشگاه آزاد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی، انتصاب دکتر فرهاد رهبر را به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۲۴۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 25July 2017
1به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در پی انتصاب فرهاد رهبر به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر فرهاد رهبر
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با اهدای سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، با احترام و کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
یقیناّ تجارب ارزشمند و گرانقدر شما برادر انقلابی، متعهد و ولایتمدار در ارتقاء جایگاه مجموعه علمی، پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در بعد ملی و فراملی و ایجاد فضا و محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط علمی و افزایش فضای دانش، بینش و بصیرت دانش‌پژوهان و دانشجویان بی‌تاثیر نخواهد بود.
 
امید است با عنایات الهی و حضور مدبرانه جنابعالی و تلاش و کوشش جهادگونه همکاران محترم، آن نهاد علمی و فرهنگی به رسالت خطیر و بزرگ خود که همانا تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رشد و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و مقاومت و تربیت نیروهای مومن، وفادار به نظام و متخصص در مسیر واقعی علم و دانش دست یابد و این شجره طیبه که با حمایت‌های حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شکل گرفت، در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تبدیل شود.
 
از محضر خداوند حکیم و علیم، توفیق و عزت روزافزون آن برادر فرهیخته، انقلابی و مومن را در نهاد فرهنگ‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رشد و توسعه بیش از پیش علوم و فنون اسلامی و ترویج و گسترش ارزش‌های ماندگار و والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحت رهبری‌های حکیمانه و خردمندانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار