شهید حجت‌الله مستشرق:

مرا با لباس فرم سپاه دفن کنید

شهید «حجت‌الله مستشرق» در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: اگر احتیاج به کفن نداشتم حتماً با لباس فرم سپاه دفنم کنید.
کد خبر: ۲۴۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ - 25July 2017
با لباس فرم سپاه دفنم کنید
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، شهید «حجت‌الله مستشرق» در سال 1342 در خانواده مذهبی و سنتی در شهر ساری دیده به جهان گشود و در تاریخ 65/10/21 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در وصیتنامه این شهید بزرگوار می‌خوانیم: شهادت می دهم به وحدانیت و یگانگی خدا که هم صمد است و هم بخشنده مهربان و صاحب جلال و جبروت. بی آنکه در وهم ما گنجد، نه فرزند کسی است و نه کسی فرزند او، به همه چیز دانا و قادر.

و شهادت می دهم به 124 هزار پیامبر که آخرین پیامبر حضرت خاتم‌الانباء محمد (ص) فرستاده خداست برما.

کتابم قرآن مجید و دینم اسلام و مذهبم شیعه و 12 امام معصوم و پاک و صالح که به حق حجت خدا در زمینند.

آخرین آنها قائم آل‌محمد (عج) است و در انتظار ظهورش هستیم تا عدالت در سراسر جهان گسترده شود و شیعیان مظلوم جهان را نجات بخشیده و پرچم توحید را بر بلندترین قله آزادی به اهتزاز در آورد.

قائماً افتخار ما زتوست و امیدواران و پناه بی‌پناهان توئی، خدایا برای یاری شیعیان در ظهورش تعجیل بفرما.

به ولایت فقیه این رهبر کبیر که خدا این نعمت را برای هدایت امت اسلام فرستاده و زمینۀ شار حکومت حضرت مهدی (عج) قرار داد ایمان دارم و عشق می‌ورزم و ان‌شاءالله خود را پیرو خدا می‌دانم و به حکم ولایت و مرجعیت وی برای یاری دین او و استقرار حکومت الهی و جهت اثبات حقانیت دین اسلام و رضای خدای متعال ملبس به لباس مقدس و پر معنویت و سربازی آقایمان امام زمان (عج) در سپاه گشتم من عاشق سپاه بودم زیرا قلبم از عشق حسین (ع) که همان عشق خداست می‌جوشید.

پاسداران و سربازان و جان‌نثاران مکتب توحیدند و من به این وظیفه‌ام که از عنایات و توفیقات خداوند است عشق می‌ورزم.

روزی می‌توانم پاسدار واقعی باشم که در عمل اثبات کنم آن هم با شهادت و نثار خون خود، خدایا تو ما را آفریدی و تو را شکر که مرا مسلمان خلق کردی و وجودم را به عشق علی و اولاد معصومینش سرشتی و در خط حزب خود (حزب‌الله) و خط انقلاب قرار دادی و لباسم را از پارچه‌های سبز و زیبای بهشتی براندامم پوشاندی و مرگم را شهادت در راه خود قرار دادی.

خدایا شهادت خالصانه و مخلصانه‌ام را از من قبول بفرما.

خدایا تو بخشنده‌ای، گناهانم را ببخش و بیامرز.

برادران جبهه‌ها را خالی نگذارید، خوف از مرگ را به دل راه ندهید و عشق و علاقه به زندگی را از دل برانید و این را از من بشنوید که امروز بهترین چیزها که مورد رضای خداوند هست حضور شما در جبهه‌هاست.

برادران، مادرو پدرم را تنها نگذارید و سعی کنید فرزندانتان را در خط اسلام و انقلاب قرار دهید و به مال دنیا دل نبندید و یکدیگر را دوست بدارید خیرخواه همدیگر باشید و پیرو امام و روحانیت.

به همسرم بگوئید که از تو تشکر می‌کنم که در این مدت کوتاه زندگی با من همسنگرم بودی و همواره به یاد خدا دلم را زنده می‌کردی و مشوق من به جهاد در راه خدا بودی و در مقابل باوه‌گویان صبور باش و با اخلاص مطیع امر خدا، ار خدا می‌خواهم که تو و پدر و مادرم را جزء صالحین و شهدا قرار دهد و بدانید که من همیشه برای شما دعای خیر می‌کنم.

اطاعت از خدا کنید و واجبات را هرچه مخلصانه و رابطه خود را با خدا نزدیکتر و پیام خون مرا به امت اسلام برسانید و در مشکلات صبور باشید و تو (همسرم) زینب‌وار حامی و خادم انقلاب باشی.

 آری می‌دانم که آرزوها داشتی و مهم‌تر از همه این است که در اول زندگی با همه آرزوهای شیرین این هدیه را به خدایت تقدیم کردی.

همسرم تو و همه بستگان بنگرید که آیا راضی به رضای خدائید یا خیر؟ سلام مرا به برادرم حسن (اسیر) برسانید و بگوئید آرزوی دیدار مجدد او را داشتم و بگوئید که حجت به دیدار معشوق خود شتافت.

خدایا همه ما را عاقبت بخیر بنما، عزیزان مرا در آرامگاه ملامجدالدین نزد همسنگرانم دفن کنید تا از وجو آنها خدا ترحمی به من بنماید و بعد از پیروزی در جنگ سلام مرا به آقا امام حسین (ع) و پدرش علی بن ابیطالب (ع) برسانید و بگوئید من به عشق او شهید شدم و مرا در محشر یاری نماید.

شما را به خدا می‌سپارم و سعی کنید در دنیا معصیت نکنید و از یاد خدا دور نشوید و اگر احتیاج به کفن نداشتم حتماً با لباس فرم سپاه دفنم کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها