مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه قزوین تدریس می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین گفت: با شروع سال تحصیلی جدید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه قزوین تدریس می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ - 25July 2017
درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه قزوین تدریس می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این استان، با حجت‌الاسلام عباسی رئیس حوزه‌های علمیه استان قزوین دیدار کرد.
 
سرهنگ طاهرخانی در این دیدار با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین این آمادگی را دارد تا با برگزاری دوره‌های آموزشی اساتید این درس را تربیت و برای تدریس درس آشنایی با مبانی دفداع مقدس به حوزه‌های علمیه اعزام کند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با استفاده از اساتید مجرب، در اکثر دانشگاه‌های استان درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس تدریس می‌شود و امیدوارم با فراهم شدن شرایط تدریس دو واحد درسی دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه استان نیز آغاز شود.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام عباسی رئیس حوزه‌های علمیه استان قزوین، با استقبال از این موضوع تصریح کرد: از سال‌های گذشته تلاش داشتیم تا با همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس طلاب جوان حوزه‌های علمیه با تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس با سیره شهدا و معارف دفاع مقدس آشنا شوند و حوزه علمیه با تمام توان تلاش می‌کند تا این امکان میسر گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار