مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

استان کهگیلویه و بویراحمد 80 شهید دانشجو دارد

«شهرام مهدوی‌مطلق» گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد حدود هزار و 880 شهید را به انقلاب و نظام تقدیم کرده است که بیش از 80 نفر از این شهدای والامقام دانشجو بوده‌اند.
کد خبر: ۲۴۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 25July 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد 80 شهید دانشجو داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین رونمایی از کتاب «چشمان بیدار» شامل زندگی‌نامه داستانی شهید شاخص دانشجویی «عین‌الله دهراب‌پور» و معرفی شهید شاخص سال 96 دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد شهید «عبدالهادی ملک‌حسینی» ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«شهرام مهدوی‌مطلق» مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: از هزار و 880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 80 نفر شهدای دانشجو هستند.

وی افزود: بسیج دانشجویی با همکاری دانشگاه‌های استان، ضمن شناسایی این شهدای دانشجو، نسبت به شاخص‌سازی آن‌ها بر اساس مؤلفه‌های موجود اقدام کرده است.

وی بیان کرد: نخستین شهید شاخص دانشجویی که در استان معرفی شد، شهید «هدایت‌الله طیب» بود که از دانشجویان دانشگاه فلوریداری آمریکا و مؤسس انجمن اسلامی دانشجویان در این دانشگاه بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: شهید «عین‌الله دهرا‌ب‌پور» از دیگر شهدای شاخص دانشجویی استان است که با وجود پذیرش در رشته پزشکی در چندین دانشگاه داخلی و خارجی خدمت در سنگر شهادت را به سنگر علم ترجیح داد و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مهدوی‌مطلق گفت: شهید «وندا» از دیگر شهدای شاخص دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد است که با اختراع موشک کرم ابریشم خدمت بزرگی به کشور کرد.

وی در رابطه با شهید «سید عبدالهادی ملک‌حسینی» نیز گفت: آن شهید والامقام نیز با وجود تحصیل در رشته مدیریت اقتصاد گرایش «بازرگانی بین‌المللی» در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد و به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار