مسابقات ارتش‌های جهان-8/

آغاز تمرین تیم «سواروف» با نفربرهای «پی ام دی 84» در چین

تیم «سواروف» پس از امضای اسناد مربوط به تحویل‌گیری نفربرها و نحوه آموزش میدانی خدمه آنها تمرینات خود را با نفربرهای «پی ام دی 84» در چین آغاز کرد.
کد خبر: ۲۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ - 25July 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امروز تیم‌های «سواروف»، «آسمان پاک»، «محیط امن» و «اربابان سلاح» که در استان «سینک یانک» و تیم هوابرد نیز که در «گوانشای» چین برای انجام مسابقات ارتش های جهان استقرار دارند، بعد از تحویل‌گیری تجهیزات در زمین مسابقات به تمرین پرداختند.

در دیدار رییس کل مسابقات «سوراروف» با سردار «کوه مرئی» سرپرست تیم‌های اعزامی کشورمان به مسابقات ارتش‌های جهان در چین، اسناد مربوط به تحویل‌گیری نفربرها و نحوه آموزش میدانی خدمه آنها بحث و اسناد مربوط به این نفربرها امضا شد.

اسنادی که به امضای طرفین رسید، مربوط به تجهیزات داخلی نفربرهای تحویلی به کشورهاست، که شامل ابزار و آلات تخصصی، خود دستگاه زرهی، وضعیت دستگاه از نظر سالم بودن و غیره می‌شود؛ این اسناد می‌بایستی توسط سرپرستان تیم‌ها تحویل و امضا شود.

بر این اساس، بعد از تحویل نفربرهای مورد اشاره، بعد از ظهر امروز تیم «سواروف» در زمین مسابقه میدان موانع، با چهار دستگاه نفربر «پی ام دی 84» تمرین کردند.

آغاز تمرین تیم «سواروف» با نفربرهای «پی ام دی 84» در چین 

در ادامه تمرینات، در بخش هوابرد نیز از میان کشورهای رقابت کننده یعنی کشورهای روسیه، قزاقستان، چین، ونزوئلا، مراکش، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، ازبکستان و ایران تیم های چهار کشور ایران، روسیه، قزاقستان و مراکش با پرش از بالگرد Z-8KA خود را برای رقابت های هوابرد Airborne Platoon در چین آماده کردند.

آغاز تمرین تیم «سواروف» با نفربرهای «پی ام دی 84» در چین
 

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار