پشت پا زدن به مقام و مسئولیت برای دفاع از میهن

شهید «رضا مظفر» بعد از شروع جنگ تحمیلی در حالی که حاکم شرع دادگاه انقلاب اسلامی منطقه 11 بود به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و در عملیات آزادسازی اسلام‌آباد غرب بعد از برادرانش «حسن» و «علی» در اثر برخورد گلوله منافقین به قلبش به درجه رفیع شهادت رسید.
کد خبر: ۲۴۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 29July 2017
گذشتن از مقام و مسئولیت برای دفاع از میهن اسلامی دربرابر منافقین/// تنظیم مجدد. افعال به زمان گذشته برگردد.به گزارش دفاع پرس از تهران، شهید حجت‌الاسلام «رضا مظفر» در سال 1340 در یک خانواده با فضیلت و معنوی در شهرستان مامازند ورامین دیده به جهان گشود.
 
شهید مظفر به علت عشق سرشار پدر مبنی بر طلبه کردن یکی از فرزندان خود، به قم رفته و به شاگردی امام صادق (ع) مفتخر گردید.
 
درسال 1356 در هنگام درگیری خیابانی با مزدوران شاه در قم دستگیر و روانه زندان شد و پس از پیروزی انقلاب با کمیته انقلاب اسلامی در قم همکاری کرد. به هنگام اغتشاش اشرار در سیستان و بلوچستان برای دفاع از وطن راهی آن دیار می‌شود و با محاصره سنندج توسط مزدوران، با صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) به کردستان می‌رود و در ادامه مبارزات خود علیه استکبار در جهاد آزادی‌بخش فلسطین به جنوب لبنان رفته و با اسم مستعار «ابوحبیب» بیش از یک سال به رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کند.
 
پس از بازگشت از لبنان و اخذ مدرک لیسانس در سن 27 سالگی به درجه قضاوت نائل آمد. وی ابتدا حاکم شرع دادگاه انقلاب شهرستان ورامین شد و در ادامه حاکم شرع دادگاه انقلاب اسلامی مرکز نیروهای مشترک شد.
 
وی در ادامه فعالیت خود حاکم شرع دادگاه انقلاب اسلامی منطقه 11 شامل استان آذربایجان غربی و کردستان شد.
 
بعد از شروع جنگ تحمیلی به جبهه‌های حق علیه باطل و برای شکست حصر آبادان راهی جبهه نبرد شد. شهید مظفر در آزادسازی اسلام‌آباد غرب بعد از برادرانش «حسن» و «علی» در اثر برخورد گلوله منافقین به قلبش به درجه رفیع شهادت رسید.
 
شهید حجت‌الاسلام رضا مظفر متاهل و از وی یک پسر به نام حبیب به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار