عزت‌الله انتظامی با حضور در دفتر سازمان ملل مطرح کرد:

برای جلوگیری از کشتار مردم فلسطین آماده‌ایم هر کاری انجام دهیم

بازیگر مطرح سینمای ایران صبح امروز به همراه اعضای خانواده خود برای ابراز همدردی با مردم غزه و اعلام حمایت از انان در دفتر سازمان ملل در تهران حضور یافت.
کد خبر: ۲۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 11August 2014

برای جلوگیری از کشتار مردم فلسطین آماده‌ایم هر کاری انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عزت الله انتظامی" بازیگر پیشکسوت مطرح سینمای ایران و فرزنداش مجید انتظامی هنرمند عرصه موسیقی صبح امروز ۲۰ مرداد ماه در اقدامی اعتراض آمیز جلوی دفتر سازمان ملل حاضر شد و مراتب اعتراض آمیزخود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را اعلام داشت. وی پس از خروج از دفتر سازمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما پشتیبان مردم غزه هستیم، گفت: امیدواریم این جنگ و خونریزی هرچه زودتر تمام شود، آرزوی ما این است که در هیچ نقطهای از دنیا جنگی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر همدردی هنرمندان و حمایت آنها از مردم غزه اظهار کرد: به نظرم همدردی مردم کشور ما و مردم سایر نقاط جهان که اینگونه با مردم بیدفاع غزه همدردی میکنند میتواند خیلی موثر باشد. ما به اینجا آمدهایم تا بگوییم همچنان آمادهایم تا از آنها دفاع کنیم و با تاکید میگویم که برای جلوگیری از این کشتار هر کاری از دستمان بر بیاید انجام میدهیم.

مجید انتظامی نیز که پدرش را همراهی میکرد، درباره حضور در دفتر سازمان ملل تصریح کرد: ما اینجا آمدیم که حمایت خودمان را از مردم فلسطین اعلام کرده و درباره کشتار بیرحمانهای که در غزه اتفاق میافتد اعلام انزجار کنیم.

این هنرمند عرصه موسیقی درباره تاثیر حمایت هنرمندان از مردم غزه بافزود: ما با این احساس همبستگیها میخواهیم بگوییم که احساس آنها را میفهمیم و درک میکنیم، میگوییم وقتی مردم همه دنیا دارند در آرامش زندگی میکنند، چرا مردم یک کشور در خاورمیانه باید کشته شوند.

وی سپس تاکید کرد که حضور استاد عزت الله انتظامی و او ربطی به هیچ سازمانی ندارد و خودشان به صورت خودجوش در اینباره احساس وظیفه کردند.

انتظامی همچنین در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، گفت: کودک کشی که این جنایتکاران می کنند واقعا غیر قابل تحمل است. باید نسبت به یک چنین رفتارهای خشنی فریاد بزنیم و عکس العمل نشان دهیم. باید جلوی  اعمال زشت این خشونت گران را به نحوی گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار