سردار غیب پرور:

توانمندسازی 20 هزار فرمانده پایگاه‌ مهمترین ماموریت بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمترین ماموریت این سازمان را توانمند ساختن فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور برشمرد و تعداد این فرماندهان را نیز 20 هزار نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ - 26July 2017
توانمندسازی 20 هزار فرمانده پایگاه‌ مهمترین ماموریت بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم و معارفه مسئولان جدید برخی از معاونت‌ها و قشرهای بسیج اظهار داشت: مهمترین ماموریت بسیج توانمندسازی 20 هزار فرمانده پایگاه‌های مقاومت در سراسر کشور است.
 
وی در ادامه با اعلام این خبر که امسال 150 هزار حلقه صالحین بسیج کیفی‌سازی خواهند شد، گفت: در بسیج باید به دنبال انجام کارهای اثربخش در هر حوزه‌ای باشیم.
 
سردار غیب پرور با اشاره به آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: 325 محله در شهرهای کشور را جهت حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی نشان کردیم که 70 محله با توافق وزارت کشور انتخاب شد. به طور نمونه شهرهای ملایر و فلاورجان جهت الگوسازی در کاهش معضلات مرتبط با مواد مخدر انتخاب شده‌اند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: رسالت بسیج کمک به دولت‌ها است البته با رعایت چارچوب‌های خودمان و خط قرمزهایی که داریم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: رسالتی که ما به عنوان بسیج بر عهده داریم، صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش و مردمی کردن انقلاب به عنوان مهم‌ترین تجلی آن است؛ یعنی مردم داری و مردم یاری با این باور که انقلاب اسلامی به برکت اسلام عزیز، ولایت فقیه و حضور پر معنای مردم به پیروزی رسید.
 
سردار غیب پرور گفت: بنابراین اگر وجه مردمی انقلاب به معنای تام کلمه رعایت و تداوم یابد، هیچ مشکلی نداریم و به دنبال آن فتح و ظفر قطعی خواهد شد؛ بنابراین حضور قوی مردم در صحنه نه در لفظ و تعارف بلکه به عنوان حقیقتی که باید به آن توجه کرد، بسیار مهم است.
 
وی با بیان اینکه رمز موفقیت ما در انقلاب عموما و خصوصا در بسیج تحقق مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: دشمن متوجه شده که نمی‌تواند در رهبری انقلاب نفوذی داشته باشد به همین علت آنجایی که می‌تواند نفوذ و استحاله داشته و تغییر اساسی هم ایجاد کند، بخش مردمی است.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: یعنی اگر باورهای مردم و ارزش‌های آن‌ها و نیز نوع زندگی تغییر یابد و اقتصاد هم از بومی شدن خارج شود؛ مردمی خواهیم داشت که مصرف‌گرا و رفاه طلب هستند و احساس تعلقی به ارزش‌های دینی خود نمی‌کنند؛ مثلا حجاب را جدی نمی‌گیرند و نماز را سخیف می‌شمارند.
 
وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم و متن جامعه را از دین تهی کند لذا این نکته‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ دشمن می‌خواهد القاء کند آن چیزی که به عنوان آزادگی، بالندگی و لذت وجود دارد را در دین دنبال نکنید به همین خاطر مقابله با چنین تلاشی بصیرت، فهم، عمل انقلابی و کار تشکیلاتی می‌خواهد.
 
سردار غیب پرور تصریح کرد: بسیج به عنوان یکی از خاکریزهای مهم بخشی از جبهه با اهمیت حق باید دائم تلاش کند حضور مردم در صحنه محقق شود بنابراین بسیج می‌بایستی مملو از انسان‌های انقلابی، از خود گذشته و بی هیاهو باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه برکت خدا به ایستادگی ما است، عنوان کرد: اصل و اساس انقلاب اسلامی حرف زدن در حوزه فرهنگ بوده لذا چنانچه تصور کنیم انقلاب در حوزه فرهنگ حرفی نداشت، انقلاب ما در نهایت همانند انقلاب کمونیستی می‌شد.
 
انتهای پیام/231 
نظر شما
پربیننده ها