استاندار تهران:

دفاع مقدس همچنان مظلوم است

استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تهران گفت: دفاع مقدس هنوز هم مظلوم مانده و لازم است زوایای مختلف آن بررسی شود.
کد خبر: ۲۴۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 26July 2017
دفاع مقدس همچنان مظلوم استبه گزارش دفاع پرس از تهران، پیش از ظهر امروز سومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تهران، در محل استانداری و با حضور استاندار و نمایندگان نهادها و سازمان‌های عضو شورا برگزار شد.  
 
در ابتدای این جلسه سردار «محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران و دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس استان توضیحاتی را پیرامون ماموریت‌ها و وظایف کلی شورای هماهنگی، آئین‌نامه اجرائی شورا، کمیته‌های شورا، اعضا و شرح وظایف کمیته‌ها، مصوبات جلسات پیشین و پیشنهادات مربوطه ارائه داد.
 
در ادامه جلسه استاندار و رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تهران ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: دفاع مقدس هنوز هم مظلوم مانده است و لازم است زوایای گوناگون آن مورد بررسی و واکاوی قرارگیرد. 
 
«سید حسین هاشمی» افزود: هدف اصلی این شورا همانگونه که از نام آن نیز پیداست، هماهنگی و هم‌افزائی هرچه بیشتر ادارات و نهادهای مرتبط در فعالیت‌های فرهنگی دفاع مقدس می‌باشد.
 
وی گفت: باید کمیته‌های هفت‌گانه با جدیت بیشتر جلسات و مصوبات خود را پیگیری کنند تا شاهد خروجی بهتر و بیشتری از این کمیته‌ها باشیم.
 
استاندار تهران در پایان ابراز امیدواری کرد در هفته دفاع مقدس شاهد انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های در خور توجه‌ای توسط شورا و کمیته‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار