مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان:

دشمنان با وجود تحریم‌ها به عظمت ایران اذعان کرده‌اند

«مراد حسنی» گفت: کارشناسان غربی بر این باور رسیده‌اند که اگر این وسعت تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه دیگری که دشمنان ایران اسلامی بر علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وضع کرده‌اند را بر علیه نظام و قدرت دیگری وضع می‌کردند، آن نظام چندین مرتبه سقوط کرده و چه بسا کلاً از بین رفته بود.
کد خبر: ۲۴۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 26July 2017
عظمت ایران اسلامی به حدی است که حتی دشمنان هم به آن اذعان دارند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر سازمان نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، صبح امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، اظهار داشت: اقتدار و ایستادگی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان، چنان عظمتی را به ملت ایران هدیه کرده است که کارشناسان برجسته دنیا را به حیرت و تعجب وا داشته است.

وی افزود: کارشناسان غربی بر این باور رسیده‌اند که اگر این وسعت تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه دیگری که دشمنان ایران اسلامی بر علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وضع کرده‌اند را بر علیه نظام و قدرت دیگری وضع می‌کردند، آن نظام چندین مرتبه سقوط کرده و چه بسا کلاً از بین رفته بود.

حسنی تصریح کرد: ولی به پاس خون شهدا و ایثارگری خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و جوانان انقلابی، نه تنها این دسیسه‌ها کارساز نبوده، بلکه جوانان ما این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و باعث رشد و اقتدار میهن عزیزمان شده‌اند.

در پایان این مراسم، «زهره رسولی» به عنوان مسئول دفتر سازمان نقش و مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کردستان معرفی و از زحمات «مهربان امینی» مسئول دفتر سابق این سازمان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها