راهپیمایی اعتراضی مردم آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم این استان در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها بعد از نماز جمعه این هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 26July 2017
برگزاری تظاهرات مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قدس و میانماربه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، تظاهرات مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته 6 مردادماه همزمان با تشییع پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است:

جنایات وقیحانه و ددمنشانۀ رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر وارد مرحله جدیدی شده و این رژیم جسارت و تعرض به قبله‌گاه اول مسلمین «مسجدالاقصی» و به شهادت رساندن نمازگزاران و جوانان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده و همچنین کشتار وسیع و قتل عام بی‌رحمانه و جلادگونۀ مسلمانان بی‌پناه و بی‌گناه میانمار توسط برخی از افراطیون نژادپرست با حمایت دولت میانمار از طرفی و سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های مدعی حقوق بشر و مجامع  بین‌المللی علیه این‌گونه جنایات فجیع و غیر انسانی از طرف دیگر، صبر و قرار از امت بزرگ رسول‌الله (ص) گرفته و جهان اسلام و مسلمان را به ستوه آورده است.

با توجه به این جنایات و نیز تعرض به قبلۀ اول مسلمین و استمرار انتفاضه سوم فلسطین و شهادت‌طلبی و مبارزه جوانان فلسطینی و نیز به منظور محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار، جمعۀ این هفته (ششم مردادماه) مردم مؤمن، انقلابی و خداجوی استان آذربایجان شرقی بعد از اقامۀ نماز جمعه در محکومیت این گونه جنایات و فجایع تظاهرات کرده و خشم انقلابی خود را علیه استکبار جهانی فریاد خواهند زد.

این تظاهرات اعتراض‌آمیز در تبریز پس از اقامۀ نماز جمعه، همزمان با تشییع پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس از مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از اهالی متدین و نمازگزاران عزیز در سراسر استان دعوت می‌کند تا با حضور حداکثری و وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود، در این تظاهرات اعتراض‌آمیز، دفاع و همبستگی خود با قدس شریف و مسلمانان میانمار را اعلام کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به این جنایات، به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها