رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد؛

طراحی 40 اقدام فن‌آورانه و مرکز پایش در ناجا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به طراحی 40 اقدام فن‌آورانه در رده کلانتری‌ها در نیروی انتظامی، گفت: مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با ارسال پیامک از روند پیشرفت پرونده خود مطلع خواهند شد و از این طریق اقدامات صورت گرفته به آنها ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ - 26July 2017
طراحی 40 اقدام فن‌آورانه و مرکز پایش در ناجابه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا امروز در مراسم افتتاحیه پاسگاه انتظامی «انجیره» در شهرستان آبدانان با اشاره به طراحی 40 اقدام فن‌آورانه در سطح ناجا به  ویژه کلانتری‌ها و همچنین طراحی یک مرکز پایش، گفت: در استان ایلام با تلاش‌های پیشگیرانه چند ماهه اخیر طرح خوشایندسازی محیط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی به صورت مطلوب اجرایی شده است.

وی در ادامه روند الکترونیکی شدن اقدامات پلیس در سطح ناجا و به ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی با ارسال پیامک از روند پیشرفت پرونده خود مطلع خواهند شد و از این طریق اقدامات صورت گرفته به آنها ابلاغ می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا جمعیت و جغرافیا را دو مولفه قدرت کشورها عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با وجود احاطه کامل و امنیت مطلوب در حوزه جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی کیفی و شایسته از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان است.

وی افزود: رشادت‌ها و ایثارگری مردم غیور استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و فراموش نخواهیم کرد یاد و خاطره ورزشکارانی را که در این استان هنگام ورزش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار شرفی افزود: مردمان این سرزمین در زمان جنگ با وجود اینکه مستقیم درگیر جنگ بودند سرزمین و کاشانه خود را رها نکردند و با اقتدار از آب و خاک خود محافظت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: اینکه برخی جرائم در استان به دست خود مردم و با وساطت معتمدان و ریش سفیدان حل و فصل می‌شود نشان‌دهنده بهره‌مندی پلیس استان از سرمایه‌های اجتماعی و انجام درون‌سازمانی است.

در ادامه این مراسم سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر استفاده پلیس از ظرفیت‌های عظیم مردمی برای تأمین امنیت اجتماعی پایدار، گزارشی از وضعیت امنیت استان و اقدامات صورت گرفته در راستای بازسازی و احداث پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها در جای جای استان ارائه کرد.

فرماندار آبدانان نیز در این مراسم امنیت را در استان ایلام و شهرستان آبدانان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و همراهی و همدلی مردم هیچ‌گونه چالش و تهدید امنیتی در سطح شهرستان آبدانان وجود ندارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها