قرارگاه ایمان و بصیرت (6)؛

استان مرکزی 18 شهید عضو ستاد نماز جمعه تقدیم انقلاب کرده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی 18 شهید عضو ستاد نماز جمعه و دو امام جمعه شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۲۴۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ - 27July 2017

استان مرکزی 18 شهید عضو ستاد نماز جمعه تقدیم انقلاب اسلامی کرده استحجت‌الاسلام «محمدحاجی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به تعداد اعضای عضو ستاد نماز جمعه استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزاری می‌شود و 2 هزار و 500 نفر عضو ستاد نماز جمعه استان مرکزی هستند.

وی افزود: نخستین نماز جمعه در استان مرکزی در پنجم مردادماه سال 58 همزمان با فرمان حضرت امام راحل در محل پارک شهر به امامت «آیت‌الله خوانساری» برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «قرارگاه ایمان و بصیرت» گفت: نمایشگاه قرارگاه ایمان و بصیرت دومین سالی است که برگزار می شود و امید داریم که بتوانیم مردم استان مرکزی با فعالیت های هرچه بیشتر ادارات و همچنین ستادهای نماز جمعه شهرستان ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

حاجی‌پور با اشاره به اینکه استان مرکزی 18 شهید عضو ستاد نماز جمعه و دو امام جمعه شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان داشت: امروز می‌بینیم که دشمنان اسلام از هر اقدامی علیه نظام و دستاوردهای خون مطهر شهدا استفاده می‌کنند که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می‌تواند ضربه محکمی را به آنان وارد و نقشه شوم آنها را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار