منبع وابسته به حزب‌الله:

حزب‌الله هیچ مذاکره‌ای با النصره ندارد/ تروریست‌ها تسلیم نشوند، کشته خواهند شد

یک منبع وابسته به حزب‌الله گفت: حزب‌الله شماری از سرکرده‌های حبهه النصره را در عرسال از پای درآورده‌ است و هیچ مذاکره‌ای با این گروه تروریستی ندارد.
کد خبر: ۲۴۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ - 26July 2017
حزب‌الله هیچ مذاکره‌ای با النصره ندارد/ تروریست‌ها تسلیم نشوند، کشته خواهند شدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حزب الله لبنان امروز چهارشنبه موفق شد شماری از مناطق راهبردی را در ارتفاعات عرسال آزاد کند؛ این مناطق تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره بود.

یک منبع نظامی وابسته به حزب الله به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که نیروهای حزب الله موفق شده اند منطقه «القریه» در ارتفاعات عرسال را آزاد کند.

این منطقه برای تأمین امنیت مواضع ارتش لبنان از اهمیت زیادی برخوردار است. مناطق اطراف القریه، همچنین مناطق کوهستانی هستند که در اشغال داعش قرار دارد؛ این مئسله نیز اهمیت این منطقه را دو چندان کرده است.

این منبع تأکید کرد که عناصر النصره وضعیت خوبی ندارند و نیروهای حزب الله توانسته اند شماری از سرکرده های این گروه را از پای درآورد و شماری از آنان نیز به سمت اردوگاههای آوارگان در ارتفاعات عرسال فرار کردند.

به گفته این منبع، داعش در حال حاضر در شمال عرسال حضور دارد و امکانات آن ضعیف شده است. نیروهای مقاومت نیز داعش را محاصره و همه راههای امدادرسانی به آن را قطع کرده اند.

منبع وابسته به حزب الله تأکید کرد که افزون بر این مسئله، درگیری با جبهه النصره نیز داعش را بیش از پیش ضعیف کرده است و این درگیری همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد که حزب الله با جبهه النصره هیچ مذاکره ای نداشته است و تروریستهای النصره یا باید کشته شوند یا تسلیم و پس از محاصره شده در بخش کوچکی از ارتفاعات عرسال این دو راه را بیشتر پیش روی خود ندارند.

این منبع در پایان خاطر نشان کرد که حزب الله تروریستها را تعقیب خواهد کرد، هر چند که به سمت اردوگاهها فرار کنند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار