اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در دشتستان

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ آزاد اسلامی بوشهر در قالب اردوی جهادی، به روستاهای خوشاب و خوش‌مکان دشتستان اعزام شدند.
کد خبر: ۲۴۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 27July 2017
افتتاح اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، محمدامین حیدری در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در روستاهای خوشاب و خوش‌مکان دشتستان افزود: این دانشجویان از دانشکده‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان می‌باشند که از سوم تا سیزدهم مردادماه همزمان با تولد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در دهه کرامت در روستاهای کم‌برخوردار، فعالیت جهادی خواهند داشت.

وی در خصوص استقبال دانشجویان از این طرح عنوان کرد: تعداد 75 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در این اردوی 11 روزه در قالب چند تیم تخصصی شرکت کرده و فعالیت‌های جهادی خود را طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده در حوزه‌های مختلف آغاز کرده‌اند.

حیدری مهمترین زمینه‌های فعالیت در این اردوی جهادی را علمی پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، تربیت بدنی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال خرد روستایی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح خدمت‌رسانی به مناطقی است که به هر دلیلی محروم مانده‌اند و ایجاد فرهنگ خدمت‌رسانی در بین دانشجویان و مسئولان جامعه از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار