حجت الاسلام شهیدی:

جانفشانی و ایثارگری انقلابیون زمینه ساز پایداری انقلاب شد/ جامعه ایثارگری پرمشکل ترین جامعه

در پایداری انقلاب، انقلابیون بسیارتاثیرگذار بودند به نحوی که با جانفشانی و ایثارگری توانستند تا به امروز انقلاب اسلامی را محافظت کنند.
کد خبر: ۲۴۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 27July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی، فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار داشت: هر انقلابی که در دنیا اتفاق افتاده با سه گروه موافق، مخالف و بینابین مواجه بوده است که انقلاب اسلامی ما نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی ادامه داد: طبیعتا با سه گروه از اول انقلاب مواجه بودیم یه گروه تا آخرپای انقلاب ایستادند و یک گروه مخالف امام واندیشه های وی بودند که تا به امروز هم مخالفتشان ادامه دارد و گروه سوم به دنبال هرجایی که پرچمش بالا بود می رفتند که این گروه منافق واقعی اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران خاطر نشان کرد: این انقلاب با حضور این گروهها چهل سال ازعمرش را تجربه کرده است که نقش گروه اول و انقلابیون بسیارتاثیرگذارست که با جانفشانی و ایثارگری توانستند تا به امروز انقلاب اسلامی پایدار بماند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ما داستان کربلا را شنیدیم ولی فداکاری که تا به امروز ملت ما انجام دادند بی نظیر بوده و نمونه آن کم است. امروز جامعه ایثارگری ما پرمشکل ترین جامعه می باشد که رنج می برند که ماهر چقدر خدمت بکنیم نمی توانیم گوشه ای از رنج های آنها رو رفع کنیم

وی گفت: ما در این انقلاب خیلی هزینه کردیم چه خون ها که ریخته شده که درخت انقلاب امروز تنومد در سطح جهان خودنمایی میکند.

شهیدی به افتتاح مرکز توانجشی بنیاد لرستان نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز توانبخشی که ما امروز برای رفاه ایثارگران تدارک دیده ایم ۲۳میلیاردتومان برای آن هزینه شده است.

وی تاکید کرد: امروز ماشرمنده خانواده شهدا وایثارگران هستیم چون نتوانسته ایم دردهای آنها روپاسخ دهیم. امروز جامعه ایثارگران ما از نداشتن چیزی نمی نالد بلکه از تبعیض می نالد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار