سردار حسنی:

پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس نیاز به همکاری در سطح ملی دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس که توسط فرزندان این سرزمین خلق شد کار بسیار عظیم و حجیمی است که نیاز به همکاری در سطح ملی دارد.
کد خبر: ۲۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 27July 2017
نظارت همگانی مردم میتواند کشور را از انحرافات مصون داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، اولین جلسه هم‌اندیشی ادراه کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با مسئولین تشکل‌های مردم‌نهاد صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه «مراد حسنی» مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با تبین اهداف برگزاری این جلسه اظهار داشت: جایگاه مردم و نقش مردم در جامعه اسلامی ایران جایگاه و نقش بی‌بدیل و تاثیرگذاری است و گواه این مدعا بیانات و فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد که در سخنان خود به این امر تاکید داشته‌اند.

وی افزود: طبق فرمایشات بزرگان دین یکی از نقش‌های تاثیرگذار مردم در جامعه نقش نظارتی است و اگر این امر در جامعه نهادینه شود و مردم بر فعالیت‌های دستگاه‌های حکومتی نظارت داشته باشند و همچنین نهادهای حکومتی مردم را بر اعمال خود ناظر بدانند تخلفات و جرایم کم خواهد شد.

حسنی در ادامه به اهمیت و جایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه اشاره کرد و گفت: پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس که توسط فرزندان این سرزمین خلق شد کار بسیار عظیم و حجیمی است که نیاز به همکاری در سطح ملی دارد.

وی تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس میسر نخواهد شد مگر اینکه یک همت ملی در این امر صورت پذیرد و اینجا هست که نقش تشکل‌های مردم‌نهاد نمود پیدا می‌کند زیرا که تشکل‌ها پشتوانه قوی و مردمی دارند و می‌توانند از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برده و ارزش‌های گرانقدر دفاع مقدس را در جامعه بسط و گسترش دهند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در ادامه افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال 93 اقدام به تاسیس دفتر تشکل‌های مردم‌نهاد نمود که هدف اصلی آن تعامل بیشتر و بهتر مردم و تشکل‌ها با این نهاد بود تا بتواند در راستای اهداف تعیین شده خود که همانا حفظ گنجینه‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده است موفق‌تر عمل کند.

در ادامه این جلسه مسئولین دفاتر تشکل‌های مردم‌نهاد نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای همکاری بهتر و موثرتر با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان مطرح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها