امیر ولی‌وند تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری دانشجویان افسری ارتش از تجارب دفاع مقدس

فرمانده دافوس ارتش گفت: مباحث دفاع مقدس در حال بررسی و احیا شدن است و دانشجویان افسری باید از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنند.
کد خبر: ۲۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ - 27July 2017
لزوم بهره‌گیری دانشجویان افسری ارتش از تجارب دفاع مقدسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع دانشجویان این دانشگاه، نگاه به همه زوایای وقایع جنگ‌های اخیر و اتفاقات دفاع مقدس را برای قضاوت و تصمیم گیری فرماندهان نظامی بسیار مفید و با ارزش توصیف کرد.
 
وی عنوان کرد: بحمدالله با تاکید فرماندهی معظم کل قوا و تلاش دست اندرکاران، مباحث دفاع مقدس به گونه‌های مختلفی در حال بررسى و احیاء شدن است و شما دانشجویان به عنوان فرماندهان رده‌های میانی نیروهای مسلح بایستی وقايع و اتفاقات دفاع مقدس را مرتب مرور کنید و از تجارب ارزشمند آن دوران بهترین استفاده را ببرید.
 
امیر ولی‌وند تصریح کرد: یک نظامی بایستی به انواع جنگ‌ها از جمله کلاسیک، مشترک و ناهمتراز آشنایی داشته باشد تا بتواند در موقع بروز جنگ بهترین تصمیم را بگیرد.

فرمانده دافوس آجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای فاطمیون گفت: همواره به کارتان ایمان داشته باشید و با قوت و قدرت آن را پیش ببرید.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها