با حضور سردار عصار در غرفه «هوشمند امین» در نمایشگاه الکامپ مطرح شد؛

پیشنهاد تشکیل کارگروه بررسی روش‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی

در جریان بازدید معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از غرفه شرکت ارتباطات سیار «هوشمند امین» در نمایشگاه الکامپ، پیشنهاد شد کارگروهی جهت بررسی روش‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی به کودکان و نوجوانان تشکیل شود.
کد خبر: ۲۴۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ - 27July 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد تقی عصار» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه سرهنگ پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بازدید از غرفه‌ی شرکت ارتباطات سیار «هوشمند امین» در نمایشگاه الکامپ، ضمن آشنایی با فعالیتهای فرهنگی وآموزشی مجموعه‌ی هوشمند امین، ابراز امیدواری کرد: در آینده طرح های مشترکی با این مجموعه به انجام برسد.

سردار عصار در خصوص فضای حاکم بر حوزه‌ی فناوری اطلاعات در بخش کودک و نوجوان تصریح کرد: بی شک آینده هر کشوری به وسیله آنچه امروز برای کودکان و نوجوانان امروز ترسیم می‌کنیم، رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: برای ترسیم هر چه بهتر آینده کشور، باید بر تربیت امروز کودکان سرمایه گذاری کنیم.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از موضوعات بسیار مهم در شرایط فعلی را طی کردن مسیر فناوری‌های نو به شکل تکنیکال دانست و تاکید کرد: طبیعی است اگر بتوانیم آینده پژوهی خوبی داشته باشیم بایستی این حوزه را در خدمت کودکان و نوجوانان قرار دهیم و راهکاری جز این نمی‌توان متصور بود.

سردار عصار با اشاره به آشنایی بسیار جدی نوجوانان با حوزه فناوری اطلاعات در شرایط کنونی کشور، عنوان کرد: اگر برای نسل قدیم بخواهیم از اهمیت فناوری اطلاعات سخن بگوییم به یقین نسل نوجوان ما با این شرایط زندگی می‌کند و با فناوری بسیار عجین شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در خصوص همخوانی توان و آرمان در حیطه فناوری اطلاعات، گفت: اگر می‌خواهیم جوانی با همه آرمان‌های اعتقادی داشته باشیم، باید بیشترین سرمایه‌گذاری‌مان در این حوزه و برای کودکان و نوجوانان باشد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ما باید زندگی کردن با موجود جدیدی به نام فناوری اطلاعات را بیاموزیم و بیاموزانیم. در این مسیر آموزش جایگاهی ندارد و مطرح نیست، بلکه در این مسیر، انتقال داده‌ها حضور فعال دارد.

سردار عصار برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ را مانند هوا دانست که حضور و نیازش جدی و اساسی است و بیان داشت: امروز فناوری اطلاعات یک بستر جدی است که مدارس و حتی مهدهای کودک ما باید با حساسیت نسبت به تحولات واکنش مناسب نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راهکار ورود جدی به حوزه فناوری اطلاعات را تشخیص شرایط توسط مسئولان دانست و افزود: گام اول در این مسیر فهم این موضوع است که امیدوارم مسئولان، نهادها و سازمان‌ها قدرت درک بهتر وبیشتری نسبت به این مسایل را داشته باشند.

در پایان این بازدید مقرر شد شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین و بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس با تشکیل کارگروهی مشترک راهکارها و روش‌های ترویج و نشر فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان گرانقدر را در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان بررسی تا با بکارگیری ظرفیت‌های موجود، اقدامات مناسبی در این زمینه به عمل آید.
 
پیشنهاد تشکیل کارگروه بررسی روش‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی 
 
پیشنهاد تشکیل کارگروه بررسی روش‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی 
 
پیشنهاد تشکیل کارگروه بررسی روش‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی 

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها